Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

De Sims 4 Bowlingavond accessoires

09 Jan 2017, 15:55

Afbeelding

De Sims 4: Bowlingavond accessoires
Accessoires Pakket

Release: 29 maart 2017
Adviesprijs: €9,99

Bouw een relaxte bowlingplek.
Creëer je eigen ruimte compleet met neonverlichting, bowlingdecoraties en zelfs een bar voor je Sims om tussen de potjes door van een drankje te genieten. Pas de look van het geheel aan met retro-moderne meubels die geweldig op de bowlingbaan of thuis staan.

Neem je Sims mee uit bowlen.
Daag je Sims uit voor een potje bowlen op de gloednieuwe bowlingbaan. Begin met het gebruik van bumpers en verbeter je vaardigheden om indrukwekkende trick shots uit te voeren. Dim de lichten en zet de muziek op tien voor een unieke bowlingbeleving bij maanlicht.

Opvallende nieuwe kleding.
Steek je Sims in retro bowlingshirts en -schoenen of geef ze een rockende nieuwe look met op rockabilly geïnspireerde kleding en kapsels.

Meer informatie?

↬ Sinds 9 januari wisten we al over dit pakket door de winterteaser:

Afbeelding

Afgelopen vrijdag werd er een nieuw accessoirespakket bekend gemaakt in de winterteaser! Hierin is te zien dat de sims binnenkort kunnen gaan bowlen.

Het pakket wordt verwacht in de lente van 2017. Die loopt van 21 maart tot en met 20 juni.

Wat zijn jouw verwachtingen van dit pakket?

Meepraten over dit accessoirespakket? Log in of maak een gratis account aan door rechtsboven te klikken op registreren!

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

Re: Accessoirespakket #10 'Bowling'

09 Jan 2017, 16:04

Klinkt leuk en ben benieuwd hoe ze het concept gaan uitwerken. In de sims 3 kon je natuurlijk ook bowlen maar verder niet veel. Nu als accessoirespakket kunnen ze zich meer focussen op deze gameplay dus hoop dat het wat uitgebreider wordt.

Wel vind ik het apart dat we voor een accessoirespakket nog minimaal 2 maanden moeten wachten. :O Wat ik tot nu toe zo'n beetje heb meegemaakt is dat deze redelijk snel uitkomen na de bekendmaking. Maar, 21 maart valt wel op een dinsdag. Mooie manier om de lente te beginnen?   ;)
- Niet beschikbaar als teamlid. Toch hulp nodig? Vraag het een van mijn medeteamleden!

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

09 Jan 2017, 16:53

Hmm.. Niet helemaal waar ik op zat te wachten, maar het brengt weer wat nieuws om te doen. In de Sims 2 en 3 heb ik ook geen gebruik gemaakt van de bowlingbaan, dus dat zegt eigenlijk wel genoeg :mask:

Maar zoals met de meeste accessoirepakketten die de laatste tijd zijn uitgekomen: wie weet bij een sale.. :P
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

Kympulse
Admin
:

09 Jan 2017, 16:55

Haha! Ja ik weet ook niet hoevaak ik het zal gebruiken. Alhoewel het wel een leuke datelocatie kan opleveren voor verhalenschrijvers! ;)
- Niet beschikbaar als teamlid. Toch hulp nodig? Vraag het een van mijn medeteamleden!

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

Re: Accessoirespakket ⑩ 'Bowling'

21 Feb 2017, 22:32

Afbeelding

Goed bowlen hier in Oasis Springs, aldus SimGuruGraham op Twitter.

Kympulse
Admin
:

21 Feb 2017, 22:39

Ik vind het een hele aparte gekozen screen om te delen. Het ziet er eerder uit als een tankstation die voor een brandweerkazerne staat. :LOL:

Dit bowling pakket zal een accessoirespakket worden dus er zullen maar één of enkele items in het spel komen waar gameplay aan gekoppeld is. Het lijkt mij dus sterk dat ze auto's zullen toevoegen. Al lijkt mij een Cadillac wel ontzettend leuk, denkend aan de film grease. :P

Orange2Dutch
Lazy Upthunder
Badges: 6
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Middelbare Scholier Vrouw
De 21e Eeuw Hier vanaf het begin

21 Feb 2017, 22:48

Idd @
Kympulse
 je zegt t goed. Een aparte screen. :P T ziet er echt uit als een tankstation maar in een €10 pack komen echt geen auto's :P Verder ben ik niet zo enthousiast over deze pack. Besteed liever aandacht aan de huisdieren. :pkin: Ik heb dr zoveel zin in xD

Modmelding Kympulse ~ Voor huisdieren hebben we een ander topic (klik). Laten we het hier over dit accessoirespakket houden! ;)

Kympulse
Admin
:

21 Feb 2017, 23:32

Op Twitter las ik opmerkingen over dat het tankstation + gebouw al in het basisspel zaten, dus heb ik even mijn spel opgestart om Oasis Springs rond te snuffelen en ik vond inderdaad het tankstation:

Afbeelding

Nu zie ik overeenkomsten. Het tankstation klopt, het gebouw erbij ook. Daarnaast zie je ook het blauwe gebouwtje verderop.

Maar..! :!: Ik zie ook verschillen en dat vind ik wel apart. Zo ligt er asfalt bij mijn ingame tankstation en staan er nog meer gebouwen naast die niet op de screen van SimGuruGraham is te zien.

Zoals ik al eerder had gepost verwacht ik geen auto's in een bowlingaccessoirespakket van een tientje, maar vind het wel verdacht... Vooral ook omdat het tankstation meer ruimte in de screen heeft dan het bowlingbord. :lezen:

Een heel heeeeel klein stemmetje in mijn achterhoofd zegt... patchupdate?

Love Simming
Graaien in een bak met Pinda's
Badges: 5
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Vrouw De Bonsai
Hier vanaf het begin

22 Feb 2017, 10:12

Ze maken het wel spannend!! Ben echt zo benieuwd wat we gaan krijgen... 
Afbeelding
Love Simming voorheen ♥Just Rosa♥

Tatsje
Een Bakje Yoghurt
Badges: 3
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Hier vanaf het begin

22 Feb 2017, 10:21

idd, het tankstation ziet er verdacht uit, enne als daar een bowlingbaan in moet, dan is volgens mij dat gebouwtje van het tankstation wel erg klein hoor
mij lijkt het wel een leuke aanwinst, gebruikte de bowlingbaan in sims3 wel, leuk voor in een studentenhuis

ik wacht wel weer af, ik ga hem iig wel aanschaffen (wil gewoon alles van de sims hebben :P )

Kympulse
Admin
:

22 Feb 2017, 16:15

Ik denk dat dat gebouwtje de plek is waar je betaald voor het tanken, al vind ik het nog steeds meer op een brandweerkazerne lijken :LOL:

Mij lijkt het wel een leuk accessoirespakket. Kan je meteen een bowlingclub oprichten als je ook Beleef het Samen hebt! :idee:

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

22 Feb 2017, 18:44

Misschien dat het tankstation ook in een andere buurt staat? :p
Ze ploppen die 'assets' (decoratieve gebouwen) op meerdere plekken neer. Dus grote kans dat dat nu ook het geval is. ;)
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

ZoraisKoekoek
De Feestmeester
Badges: 3
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Hier vanaf het begin

23 Feb 2017, 18:19

Ja, ik ben ook beetje dubbel er over.
Ik snap dat een acc, uitbreiding er even tussendoor komt.
Maar had me nogal gefocust op dieren ;)

En bowlen... tja..
Misschien wel leuk om in t weekend weer eens te doen!

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

23 Feb 2017, 18:59

Ik loop persoonlijk niet echt warm voor dit pakket.. Ook niet als er wel auto's bij zouden zitten. :vlag:

Wel grappig van de verschillen rond dat tankstation tho :P
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

Re: Accessoirespakket ⑩ 'Bowling Night'

16 Mar 2017, 17:41

Afbeelding

Met dank aan Synnex is de Engelstalige titel van dit accessoirespakket bekend: Bowling Night Stuff.
Wat vind jij van deze naam? Hoe denk jij dat de Nederlandstalige naam zal zijn?