joeymax1
De Nachtbraker
Auteur
Badges: 1
:
1 Jaar Lid

Nieuw design

12 Jul 2019, 21:42

Afbeelding

Er gaan op verschillende nieuwsfora de ronde dat de sims 4 een nieuw design zou krijgen  áls dit verwijderd wordt sorry wou dit gewoon even laten weten  nieuwsbron https://plumbobelias.wordpress.com/2019/07/12/krijgt-de-sims-4-straks-een-andere-look/ op dit forum is te zien dat de sims een heel ander plumbob logo heeft of dit echt is is nog maar de vraag  :D
ik ben net een nieuw spannend verhaal gestart "party all night " wil je hem lezen? Klik dan hier

XxRockyyxX
Chips en Cola
Badges: 7
:
1 Jaar Lid Kusje erop?
TOPper van 2019 Middelbare Scholier
De 21e Eeuw Vrouw

Re: Nieuw design

12 Jul 2019, 22:13

Ze hebben vandaag in de maxis monthly livestream het nieuwe design aangekondigd.
Ik vind het persoonlijk heel lelijk. Het rustige van de sims 4 is gelijk weg.
Ik probeer zo actief mogelijk te zijn op het forum

fr0zixx
Slapende Piramide
Badges: 6
:
2 Jaar Lid TOPper van 2019
De Fotograaf TOPper van 2018
1 Jaar Lid TOPper van 2017

12 Jul 2019, 22:15

weet iemand waar ik dit terug kan kijken? ik ben benieuwd. maar die plumbob, wat verschrikkelijk zeg...   :LOL:

XxRockyyxX
Chips en Cola
:
1 Jaar Lid Kusje erop?
TOPper van 2019 Middelbare Scholier
De 21e Eeuw Vrouw

12 Jul 2019, 22:17

Dit is een video van het youtube kanaal sims comunity waar je de hele livestream kan terug kijken.
Ze kondigen hier ook andere dingen aan zoals nieuwe debug items en een nieuwe cas functie.
Ik probeer zo actief mogelijk te zijn op het forum

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

12 Jul 2019, 22:30

Hmmm.. Ik euhh.. Tja... Waarom was dit nodig? :LOL:

Op Twitter is men ook niet al te enthousiast, oh boy... :mask:

@
joeymax1
 prima dat je het deelt! Ik zat eigenlijk nog te wachten op een officieel bericht van EA (want ik verwacht hier wel een blog post over o.i.d.) alvorens het te delen. Maar prima hoor. We kunnen het altijd aanvullen. :)
Daarover gesproken: Ik heb jouw beginpost aangevuld met een officiële render. :lezen:
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

joeymax1
De Nachtbraker
Auteur
:
1 Jaar Lid

12 Jul 2019, 22:37

:/Ja ik ben ook niet echt te spreken over het logo ik ben een beetje teleurgesteld 
ik ben net een nieuw spannend verhaal gestart "party all night " wil je hem lezen? Klik dan hier

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

12 Jul 2019, 22:39

De plumbob vind ik net als @
fr0zixx
eigenlijk echt heel erg... :zweet:

Afbeelding
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

fr0zixx
Slapende Piramide
Badges: 6
:
2 Jaar Lid TOPper van 2019
De Fotograaf TOPper van 2018
1 Jaar Lid TOPper van 2017

12 Jul 2019, 22:42

ik heb net de video terug gekeken. het cas gedeelte vind ik echt heel tof! kan niet wachten om dat te gebruiken. maar die lay-out... 
Afbeelding
LOL

Nineva
De Oliebol

12 Jul 2019, 22:46

Het logo valt mee, vind het design van de icoontjes op de startpagina best lelijk. Ladingsscherm vind ik ook niet zo mooi. 

Maar ach, wat ben ik enthousiast over het maken van sims! Wat gaaf dat het nu gaat via vragen en dat niet iedereen met hetzelfde aantal geld verdiend, dat je al kan beginnen met vaardigheden en een baan! Ik vind het zo ontzettend gaaf! Heel blij!
--> She believed she could, so she did <--

joeymax1
De Nachtbraker
Auteur
:
1 Jaar Lid

12 Jul 2019, 22:48

Daar was ik ook best blij om

Thebajandutch12
Luie Lama
Badges: 5
:
Team Instinct De Bonsai
Middelbare Scholier De 21e Eeuw
Man

12 Jul 2019, 23:00

ehm tja, ik vind het echt vreselijk eigenlijk het mooie rustige van de sims is weg en vond het juist zo leuk dat iederen pakket soort en uitbreindingen allemaal andere kleurtjes had, hopelijk gaan ze luisteren naar de fans want zie al best veel mensen die het echt verschrikkelijk vinden
Afbeelding

MissDiwy
Moderator
Badges: 12
:
2 Jaar Lid De Wandelende Encyclopedie
De Organisator TOPper van 2018
Coole Creator 1 Jaar Lid

13 Jul 2019, 10:04

Ik had gisteren niet de kans gehad om de livestream helemaal te kijken, had stukjes gekeken op mijn telefoon en vond het niet mooi
Heb net even de livestream terug gekeken en mijn mening is er niet beter op geworden, ik heb al super vaak last van hoofdpijn en alleen al het kijken van de livestream geeft het nieuwe laadscherm me hoofdpijn laat staan als de sims daadwerkelijk op mijn pc moet laden.... ben hier echt niet blij mee
Het is veel te fel, kunnen ze ons geen optie geven om de oude look te houden... ik wil de rustige sims 4 look!

en ik vind het inderdaad ook stom dat ze de uitbreidingen allemaal dezelfde kleur hebben gegeven, vond het zo vrolijk met al die verschillende kleuren

Kimmetje
Altijd Online
Badges: 4
:
De Wisseltrofee 1 Jaar Lid
Middelbare Scholier Vrouw

13 Jul 2019, 10:47

Hmmm, ik ben ook niet erg enthousiast. Ik heb denk ik een andere mening dan sommige hier, want ik zal de CES op deze manier nooit gaan gebruiken denk ik. Want ik maak altijd sims die ik van te voren heb bedacht. Dus als ze dan al een carrière, vaardigheden en eigenschappen hebben kan ik dat niet meer zelf bedenken. En dat vind ik erg irritant :LOL:
Ook de kleuren vind ik iets te. Het is wel leuk dat het zo vrolijk is, maar het mag wel wat rustiger. 
En dat laadscherm, blughh met de lelijke nieuwe plumbob en een nogal aanwezige kleur blauw. Bijna niks in de game is blauw dus elke keer als je het laadscherm krijgt moet je eeen soort van wennen aan die kleur.
Dan de nieuwe plumbob, naast dat ik hem lelijk vind, vind ik het stom  dat de plumbob boven die sims die je bespeeld hetzelfde blijf. Ik zie dan die connectie tussen de echte plumbob (boven je sims) en die nieuwe plumbob niet meer. Ik vind het niet bij elkaar passen.
Het enige wat ik erg tof vind ik dat er zoveel nieuwe bouwspullen in het debug menu komen! Want soms zag je spullen die in de wereld stonden die je wou gebruiken, maar die had je niet dus moest je wat anders bedenken. Dat dat nu minder of weg zou zijn is heel erg fijn!

Myrthe
De Schaduwagent
:
Kusje erop? 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid TOPper van 2016
De Bonsai De Wandelende Encyclopedie

13 Jul 2019, 11:52

Ik ben ook niet zo'n fan van de nieuwe style  :mask: Dat de packs nu allemaal dezelfde kleuren hebben vind ik wel satisfying, al was het eerder ook al mooi. De nieuwe box art vind ik echt afschuwelijk. 

Het nieuwe opstartscherm vind ik ook niet zo best, de nadruk ligt wel hééél erg op het aanschaffen van alle pakketten. Ik vond de vorige mooier. En waar is de "nieuw spel" of "laad spel" knop? Is die serieus weer teruggegaan naar die onhandige plek waar die eerst stond waar niemand hem ooit kon vinden?  :koud:

De nieuwe cas-opties zijn wel handig! De nieuwe cheat zal ik waarschijnlijk nooit gebruiken, maar ik vind het wel leuk dat we de nieuwe stylen van de sims op de box art krijgen!

Froos
De President
Badges: 5
:
1 Jaar Lid Coole Creator
TOPper van 2019 De Fotograaf
TOPper van 2018

13 Jul 2019, 21:08

Ik heb het vandaag ook gezien. Met afgrijsen keek ik naar de nieuwe boxart. Wie zijn dat voor sims? :hmph:
Waar zijn oa. Babs, Gladys, Ollie en Cassidy Purdue gebleven? Zij zijn toch de sims4 gezichten van het eerste uur. Die nieuwe sims herkent niemand.
Waarom deze rebranding? Ik snap er niks van. Vreselijk :argh:

En dan heb ik het nog niet eens over die afschuwelijke nieuwe plumbob die in de laadschermen te zien zal zijn.
Is die op een jaren 90 computer ontworpen ofzo? :/

Werkelijk...Waarom EA? 

Nou ja, om het nog wat positief te houden, de vernieuwde CAS lijkt me leuk om een sim mee te creëren. En ook nog eens meer dan 1000 bouw-/koop decoratie erbij is wel cool. 
Gelukkig blijft de plumbob boven het hoofd ongewijzigd :D