Myrthe
De Schaduwagent
Auteur
Badges: 7
:
Kusje erop? 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid TOPper van 2016
De Bonsai De Wandelende Encyclopedie

Wat is er vandaag gebeurd in jouw spel?

07 Jul 2019, 23:28

Het leek me leuk om weer eens een kletstopic te openen rondom de Sims :), want ik vind het altijd leuk om te lezen wat anderen meemaken!

Dus: wat is er vandaag gebeurd in jouw spel?

Ik ben zelf nog druk bezig met mijn Legacy-simmetjes, maar het gaat allemaal niet zo best. De twee ouders zijn druk bezig met carrière maken en hebben een 'maffe' peuter. Ik had ze net naar een nieuwe kavel verhuisd, ze waren totaal blut en iedereen was chagrijnig en uitgeput. Toen besloot mijn sim nog een keer te bevallen, en het was een tweeling.  =O
Eindstand lag moeder te slapen in bed, waren de peuter en de vader flauwgevallen van de slaap en lagen er twee huilende baby's in de woonkamer. Toch maar een au pair ingeschakeld.  :LOL:

fr0zixx
Slapende Piramide
Badges: 6
:
2 Jaar Lid TOPper van 2019
De Fotograaf TOPper van 2018
1 Jaar Lid TOPper van 2017

Re: Wat is er vandaag gebeurd in jouw spel?

08 Jul 2019, 14:45

wat een leuk topic! ik ben gisteren begonnen aan eiland leven, ik heb een sim gemaakt waar ik voor de duizendste keer mee ga proberen een legacy soort achtig iets te starten.  :LOL: en ik heb een eiland leven familie een kleine make-over gegeven!

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

08 Jul 2019, 20:24

Inderdaad een heel leuk topic Myrthe! Ik zie het helemaal voor me, wat beschrijf je het ook heerlijk droog. Hopelijk komt de familie in de volgende speelsessie weer een beetje bij... (of niet, meer leedvermaak voor ons!) :LOL:

Niet opgeven, @
fr0zixx
 ! Ik begon gisteren ook aan legacy-poging 5.000. Ooit zal het ons lukken. :LOL:

Iets om te delen over deze nieuwe familie heb ik nog niet, want ik ben nog in de bouw-fase. Maar zodra ik iets noemenswaardig meemaak komt het sowieso in dit topic! :P
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

Froos
De President
Badges: 5
:
1 Jaar Lid Coole Creator
TOPper van 2019 De Fotograaf
TOPper van 2018

08 Jul 2019, 22:16

Wat een leuk topic :D

In mijn spel zijn Penny Pizzazz en Salim Benali een getrouwd stel. Vandaag maakte Penny groot nieuws bekend aan haar man.
Penny is zwanger en Salim is trots dat hij vader wordt :D

Afbeelding

Kanarie123456789
De Koffiemuts
Badges: 1
:
De Verzamelaar

09 Jul 2019, 13:19

ik heb het gevoel dat Salim niet zo heel blij is  ;P

Myrthe
De Schaduwagent
Auteur
Badges: 7
:
Kusje erop? 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid TOPper van 2016
De Bonsai De Wandelende Encyclopedie

09 Jul 2019, 14:37

Matcha schreef:
Inderdaad een heel leuk topic Myrthe! Ik zie het helemaal voor me, wat beschrijf je het ook heerlijk droog. Hopelijk komt de familie in de volgende speelsessie weer een beetje bij... (of niet, meer leedvermaak voor ons!) :LOL:

Nou... het is echt een drama.  :LOL: Ik dacht leuk weer even de Sims spelen in mijn vakantie maar de familie geeft me een grotere burn-out dan mijn studie.  :LOL: De tweeling was opgegroeid en toen hadden ze drie peuters, maar ik had niet eens geld voor drie peuterbedjes of een bad! Dus ze waren continu moe en vies, en de ouders waren nog regelmatig aan het werk maar die hadden met het opvoeden van drie krijsende peuters + hun dagelijkse taken geen tijd meer voor slaap, eten of plezier dus hun balkjes stonden in het rood.
De au pair kon in zijn eentje ook geen drie peuters aan, die waren continu uitgehongerd en huilend... Ik keek gister even naar de statistieken van een peuter en hij was al iets van 40+ keer verdrietig geweest en 7 keer blij.  :LOL:
Inmiddels is de oudste gelukkig opgegroeid tot kind dus hij kan nu wat meer zelf :') Maar heb wel weer m'n lesje geleerd dat ik niet te gehaast aan kinderen moet beginnen als je nog niet genoeg geld of tijd ervoor hebt hahaha. Ik ga straks weer even verder spelen maar eigenlijk durf ik de familie niet meer op te starten, haha!

Leuk dat jullie ook aan legacies zijn begon, Mari en Frozi! :) Misschien kunnen we elkaar er doorheen slepen haha want dit is voor mij ook alweer de zoveelste poging! :p

Matcha
Hoofd Moderator
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob

09 Jul 2019, 17:04

Hahaha, ondanks de dreiging van een burn-out vind ik deze verhalen wel inspirerend om toch door te zetten. In het ergste geval lijden we dan niet alleen? :LOL:
Ik zit nog in de "Fix-de-wereld-fase", als in, townies eruit gooien en zelf families maken. Voor zover dat zin heeft........ Voor de sim waarmee ik de legacy begin heb ik nog niet besloten wat die moet gaan doen met zijn/haar leven, want ik heb zo weinig daadwerkelijk écht gespeeld dat letterlijk bijna alles gewoon nog helemaal nieuw voor mij is. Ik wil dan wel weer met iets boeiends beginnen zodat ik het vol kan houden, maar wil ook weer niet te streng zijn met allerlei regels e.d... Maar ik dreig off-topic te gaan. :mask: 

Wordt vervolgd! :P

Wat een drama, drie peuters! Als zelfs de au pair het niet aan kan... :zweet: Is het eigenlijk mogelijk om er twee te laten komen? :LOL:

Myrthe schreef:
(...) maar eigenlijk durf ik de familie niet meer op te starten

Oh jee, wat ernstig dit. :LOL: Wees sterk! Ik snak naar meer updates! (A)

En wat leuk om in het spel van Froos een alternatief leven te zien voor deze townies! :F
Afbeelding

Kimmetje
Altijd Online
Badges: 4
:
De Wisseltrofee 1 Jaar Lid
Middelbare Scholier Vrouw

11 Jul 2019, 11:29

Wat een leuk topic! Ik heb voor nu nog niks leuks te delen :LOL:
Pff @
Myrthe
dat jij hebt volg gehouden om niet te cheaten voor een bad en bedjes! Ik zou dat echt niet kunnen :LOL:
@
Froos
 Wat leuk dat je Penny en Salim hebt gekoppeld! Ik zou ze niet bij elkaar bedenken, maar eigenlijk past het best goed :)
@
fr0zixx
Ben benieuwd af je het nu wel voltooid!

Froos
De President
Badges: 5
:
1 Jaar Lid Coole Creator
TOPper van 2019 De Fotograaf
TOPper van 2018

24 Jul 2019, 21:02

Vandaag zijn in mijn spel Penny en Salim ouders geworden van een gezonde dochter.
Ze noemen haar Nila :D
Afbeelding
Ik moet nu op zoek naar een groter appartement of huisje voor ze :LOL:

Matcha
Hoofd Moderator
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob

24 Jul 2019, 21:48

Wat leuk om een vervolg te zien! Welkom in de wereld, Nila! :F
Afbeelding