ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

Re: De Sims 4 Moschino Accessoires

05 Aug 2019, 21:08

Eehhh.... Ik heb niet zoveel zin in dit pakket. :vlag: We zullen morgen gaan zien.
Misschien dat de rest van t pakket mij meer aanspreekt. Hopelijk. :geest: 
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

fr0zixx
Slapende Piramide
Badges: 6
:
2 Jaar Lid TOPper van 2019
De Fotograaf TOPper van 2018
1 Jaar Lid TOPper van 2017

05 Aug 2019, 21:38

hmmm ik ben nog steeds niet heel excited... maar ik koop hem toch wel dus we zullen zien  :LOL:

Froos
De Tosti
Badges: 5
:
1 Jaar Lid Coole Creator
TOPper van 2019 De Fotograaf
TOPper van 2018

05 Aug 2019, 22:21

Ik weet het niet, misschien wordt ik morgen helemaal overrompeld van hebbeh...hebbeh...hebbeh! :LOL:

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

06 Aug 2019, 18:56

Maak kennis met De Sims 4 Moschino!

Jouw Sims staan op het punt om helemaal los te gaan.

Simmers, na alle fun met de Vriezerkonijn Hoodie, zijn jullie misschien wel toe aan iets nóg mooiers. Nou, dat komt mooi uit want De Sims™ 4 Moschino komt binnenkort naar de PC, Mac en console! Je Sims gaan niet alleen gekleed in trendy Moschino-looks, maar ze kunnen ook een gloednieuwe carrière uitproberen.

Passie voor mode
Moschino is waar popcultuur de catwalk ontmoet en creative director Jeremy Scott staat bekend om zijn ondeugende ontwerpen. Maar waar te beginnen met al deze speciale Sims-outfits? We mogen het bomberjack en de oranje laarzen absoluut niet overslaan. Of de roze pumps met bandje. Of zelfs de jurk bedrukt met Moschino-beren! Daarnaast hebben we een aantal geweldige decoraties in petto die je kunt gebruiken om de fotostudio van je Sim mee aan te kleden.

Aan de slag!
Over foto's gesproken... je Sim heeft nu de kans om freelance modefotograaf te worden. We hebben het al eerder over de freelance carrière gehad, maar De Sims 4 Moschino biedt iets totaal unieks. Zodra je Sim klussen aanneemt, kan deze ervoor kiezen om taken uit te voeren zoals het maken van foto's van Sims in verschillende outfits, of foto's alvast goed laten keuren door klanten. Verbeter je fotografievaardigheid door een heleboel foto's te maken, filters en achtergronden te gebruiken, en zelfs selfies te maken met de telefoon van je Sim.

Afbeelding

We hebben nog veel meer leuks te bieden, dus zet je schrap voor De Sims 4 Moschino dat vanaf 13 augustus 2019 verkrijgbaar is voor PC en Mac en vanaf 3 september voor PlayStation® 4 en Xbox One. De voorwerpen uit de Moschino-capsulecollectie zijn vanaf 3 september 2019 ook te vinden in De Sims FreePlay, en vanaf 11 september 2019 in De Sims Mobile.

ThePaperSim
Grafisch Moderator
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

06 Aug 2019, 20:03

Well.... Wauw. Als in, wauw wat een onzin. :/ 
Er zit een handjevol leuke items bij, maar ik heb meer zin in de CC die eruit voort komt dan daadwerkelijk de kleding in dit pakket. En voor mijn gevoel is het ook niet zoveel?

Who knows. Misschien dat overzichtvideo's me enthousiaster kunnen krijgen, maar voor nu vind ik het De Sims 4 Mehhhhschino Accessoires. :') 
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Kympulse
Admin
Badges: 21
:
De Simmaking Expert 2 Jaar Lid
De Magnifieke Simmaker De Fanatieke Filmer
Coole Creator De Organisator

06 Aug 2019, 23:27

Ik ben positiever over deze pack dan ik voor de aankondiging was. Gelukkig is niet alle kleding van die collectie in dit pakket gestopt en zitten er zowaar leuke items bij. Ik ben vooral blij wat ik kon zien van de koop/bouwmodus. Daar zeg ik wel leuke dingen bij zitten. Puur alleen op de trailer afgaand, wel wat weinig.. :hmph:

ThePaperSim schreef:
De Sims 4 Mehhhhschino Accessoires. :') 

Hehehehe :LOL:

MissDiwy
Assistent Moderator
:
2 Jaar Lid De Wandelende Encyclopedie
De Organisator TOPper van 2018
Coole Creator 1 Jaar Lid

07 Aug 2019, 09:36

Ik weet niet of ik het wel 10 euro waard vind, ik hoop wel dat de fotolijstjes ook echt beschikbaar gaan zijn deze keer en niet als met StrangerVille dat het alleen voor de trailer is

Maar voor nu ben ik het dus eens met Patrick
ThePaperSim schreef:
De Sims 4 Mehhhhschino Accessoires. :')

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

07 Aug 2019, 11:52

Hmmm.. Na het bekijken van @
Kympulse
's trailerreactie... De kleding is helemaal niet mijn ding. Ik keek wel uit naar de nieuwe kapsels en spulletjes maar helaas vind ik ook die niet mooi, op de 'IKEA'-kast en ramen na, die vind ik wel echt heel cool! Maar ja, €10-, voor alleen die twee dingen en hopelijk wat fotolijstjes gaat wel wat ver. Het is inderdaad goed dat het pakket wordt opgevuld met een nieuwe carrière, maar persoonlijk spreekt ook die mij niet zo aan, tenzij je ook foto's van iets anders dan mode/outfits/sims kunt maken.

Voor nu sluit ik me aan bij kamp #Mehhhhschino. :mask:
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

Froos
De Tosti
Badges: 5
:
1 Jaar Lid Coole Creator
TOPper van 2019 De Fotograaf
TOPper van 2018

07 Aug 2019, 18:43

De gezichtsuitdrukking van die zittende sim geeft precies weer wat ik ervan vind :LOL:
Afbeelding 
Moest dit nou? :P

Maar goed. Sommige items zijn wel OK. Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe carriere en zo te zien zijn er ook wat meer verschillende fotolijstjes met nieuwe poses voor de sim. Je kan de lijstjes nu ook op tafel zetten zag ik. 

Ben benieuwd naar de livestream aankomende vrijdag. Misschien wordt ik nog verrast  ;)

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

07 Aug 2019, 19:12

Afbeelding

"Hoi Simmers, we gaan tijdens een 1 uur durende stream op vrijdag 9 augustus om 20.00 uur kijken naar De Sims 4: Moschino accessoirespakket met SimGuruNinja en en SimGuruGeorge. Onderwerpen: Creëer een sim, bouw/koop en een hele boel over de nieuwe freelance Fashion Fotograaf carrière. Hopelijk zien we je dan!"

Deze stream zal plaats vinden op het Twitch kanaal van De Sims.
Klik op de link om er heen te gaan: De Sims op Twitch

joeymax1
De Feestmeester
Badges: 1
:
1 Jaar Lid

08 Aug 2019, 10:57

Ik weet het niet echt ik ben een CAS dweller op dit vlak en vind het niet echt wauw fotografeer carrière is iets wat ik al lang wouw maar om er nu 10 euro voor te geven  :?: misschien  ;D
ik ben net een nieuw spannend verhaal gestart "party all night " wil je hem lezen? Klik dan hier

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

08 Aug 2019, 22:34

Afbeelding

De Sims 4 Moschino Accessoires - SimGuru Q&A

Afbeelding

• Er zit meer kleding en kapsels in het pakket dan de trailer laat zien.
  • Er zitten meer dan vier nieuwe gameplay objecten in dit pakket.
  • Er is een stapel magazines als decoratie in de koopmodus.
  • De magazinevoorpagina's uit de trailers zijn resultaten van een photoshoot als fotograaf. Wanneer de klant akkoord is gegaan, kun je ze vinden in de inventaris van jouw sim om eventueel in te lijsten.

Afbeelding

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

08 Aug 2019, 23:03

Ooh, ik zie nog meer coole ramen... :O
Leuk om te lezen ook dat er meer kleding en kapsels zijn dan de trailer laat zien. Ik vond het al wat karig. Ben benieuwd!
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

12 Aug 2019, 17:44

Het embargo voor De Sims 4 Moschino Accessoires is opgeheven! Vanaf nu zullen er meerdere Moschino video's verschijnen op de YouTube kanalen van Town of Plumbobs en Kympulse!

Als eerste een overzicht van Creëer een Sim!

En als tweede een bouw en koop overzicht:

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

13 Aug 2019, 19:09

Afbeelding

De Sims 4 Moschino is binnen

Laat je van je creatieve kant zien met mode en fotografie.

Simmers, een van onze spannendste samenwerkingen is eindelijk een feit! De Sims 4 Moschino is binnen en overtreft al onze verwachtingen. Lees verder om alles te weten te komen over wat je Sims krijgen met dit stijlvolle pakket.

Als eerste bevat dit speciale pakket stukken uit de Moschino-capsulecollectie geïnspireerd op De Sims! Daarnaast vind je in de kledingkast van je Sim confectiestukken van Moschino, inclusief stijlen uit voorgaande collecties. Geef je Sims een trendy look waarmee ze overal de show stelen en ontwikkel hun artistieke vaardigheden met de freelance carrière van modefotograaf.

Kies voor het perfecte plaatje
Als freelance modefotograaf krijgt je Sim te maken met fantastische mogelijkheden. Leef een flexibel leventje en laat je inspireren om voor de volgende grote online reclamecampagne of cover te fotograferen! Stel een collectie samen, selecteer het beste onderwerp en vind dan de juiste invalshoek om de opvallende looks te fotograferen. Gebruik filters en verschillende poses om hoogwaardige foto's te krijgen en de fotografievaardigheid van je Sim te verbeteren. Haal deadlines, zorg dat klanten tevreden blijven en zie hoe jouw Sim naar de top van de industrie klimt.

Afbeelding

Studiosessie
Breng de fotostudio tot leven, waar alle ogen op jouw Sim zijn gericht. Richt hem in met foto's, meubels, decoraties en persoonlijke details om in een inspirerende omgeving het beste werk van je Sim te creëren.

Laat je liefde voor de mode zien en ga aan de slag met de camera! De Sims 4 Moschino is nu verkrijgbaar op PC en Mac en vanaf 3 september 2019 op PlayStation® 4 en Xbox One. De voorwerpen uit de Moschino-capsulecollectie zijn vanaf 3 september 2019 ook te vinden in De Sims FreePlay, en vanaf 11 september 2019 in De Sims Mobile.