joeymax1
De Feestmeester
Auteur
Badges: 1
:
1 Jaar Lid

Problemen met online gaan

17 Apr 2019, 09:42

Hey ik heb sinds de nieuwe update problemen met online te gaan op origin hij zegt "Sorry update bezig " maar als ik de update doe zegt ie dat ik verbindingen moet hebben. Weet iemand hoe ik dit oplos 
Thanks   :D
ik ben net een nieuw spannend verhaal gestart "party all night " wil je hem lezen? Klik dan hier

Denise
Chips en Cola
Badges: 7
:
Kusje erop? TOPper van 2019
Team Mystic Harde Werker
De 20e Eeuw Vrouw

Re: Problemen met online gaan

17 Apr 2019, 12:15

Het klinkt alsof je het probeerde op een moment dat je niet verbonden was met internet? Check je Wi-Fi even ;)
Life is more fun if you play games~

joeymax1
De Feestmeester
Auteur
:
1 Jaar Lid

17 Apr 2019, 14:13

Hey Wi-Fi heb ik dat is juist het vreemde maar ik kreeg van een van de forumleden een tip om misschien origin opnieuw te installeren 
ik ben net een nieuw spannend verhaal gestart "party all night " wil je hem lezen? Klik dan hier

Jur_Simmer
Graaien in een bak met Pinda's
Badges: 5
:
De Gulle Gever De 21e Eeuw
Middelbare Scholier Man
De Bonsai

Re: Problemen met online gaan  [✓]

17 Apr 2019, 22:09

Dat is nogal omslachtig denk ik. Dan moet je Origin opnieuw installeren en de sims 4 ook. Als je naar je gamebibliotheek gaat en met de rechtermuis op de sims 4 klikt kies dan voor game herstellen. Gaat een stuk sneller. 

Zou trouwens nog even testen met een internetkabel in je laptop. Kijken of die het dan wel doet. Als mijn tip niet werkt zou ik ook gaan voor het her-installeren van de Origin-client.

(Heb eigenlijk alleen meer problemen gekregen met deze update  :irri:. Maar hè, zo werken updates :LOL:)
Eat
Sleep
Play Sims
Repeat

joeymax1
De Feestmeester
Auteur
:
1 Jaar Lid

18 Apr 2019, 08:56

@
Jur_Simmer
het werkt dankjewel voor te antwoorden