Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

De Sims 4 Word Beroemd

08 Okt 2018, 19:21

Afbeelding

De Sims 4: Word Beroemd
Uitbreidingspakket

Release: 16 november 2018
Adviesprijs: €39,99

Grijp je kans
Nu kunnen je Sims hun wildste dromen van rijk en beroemd worden najagen! Word een echte ster in je huidige carrière of sla een ander pad in om beroemd te worden. Geniet van de schijnwerpers als opkomend acteur of livestream elk moment als influencer. Maar vergeet niet dat hoe beroemder je Sims worden, hoe meer aandacht, voordelen en gefascineerde fans ze aan zullen trekken. Rijk en beroemd worden kan onvoorspelbaar zijn, maar of je nu met geld smijt of niet, je kijkt nooit meer achterom als je eenmaal die vip-levensstijl hebt bereikt.

Speel de rol van je leven
Wees je eigen muze en regisseer je Sim op weg naar een briljante acteercarrière. Zorg voor een doorbraak met commerciële gigs of bemachtig een rolletje in een plaatselijke tv-serie. Als je Sims extra hun best doen door hun tekst te leren en unieke kostuums te dragen, levert al dat harde werk ze misschien wel een hoofdrol op in de volgende kaskraker.

Zet de stad naar jouw hand
Sluit je aan bij de glitz en glamour van Del Sol Valley, een nieuwe wereld waarin je Sims beroemd kunnen worden. Kies voor een starterswoning in Mirage Park of werk je omhoog naar een huis in de heuvels in The Pinnacles. Scoor een legendarische diamant op Starlight Boulevard met de naam van jouw Sim erop en je bent het gesprek van de stad.

Leef een luxe leventje
Zorg dat je opvalt in de stad met chique streetwear of leef je uit met glamoureuze outfits op de set. Als de status van je Sim omhoog schiet, verdien je faamvoordelen. Richt een prachtige villa in met vergulde meubels en neem een uniek pronkstuk mee naar huis als eerbetoon aan het gouden tijdperk..van jouw leven.

↬ Openingspost is aangepast op 9 oktober. Maar één dag voor de release kregen we al een teaser van dit uitbreidingspakket te zien en zag de openingspost er zo uit:

Afbeelding

Vandaag verscheen een gif op het Twitter account van TheSims!

Morgen krijgen we een verrassing te zien op het YouTube kanaal van TheSims. Wat denk jij dat het is?

Kympulse
Admin
Badges: 21
:
De Simmaking Expert 2 Jaar Lid
De Magnifieke Simmaker De Fanatieke Filmer
Coole Creator De Organisator

Re: Morgen een pakket aankondiging?

08 Okt 2018, 20:04

Ooooh! Ik kan niet wachten tot morgen. :spring: Stiekem hoopte ik vandaag al op een trailer! :P

Ik ben heel benieuwd wat het precies allemaal gaat zijn. Maar ik zie een pakket met het thema beroemd zijn zeker wel zitten. Wel hoop ik dan dat je niet al zo snel beroemd kan worden zoals met De Sims 3 met 1 ster... Je kreeg al snel paparazzi voor de deur en als je ongetrouwd een kind kreeg een schaamte humeurstoestand.. :LOL:

Als ik kijk naar de emoticons die The Sims bij hun Tweet hebben geplaats * lights * camera * action * dan denk ik filmsterren! :spring:

Froos
De Tosti
Badges: 5
:
1 Jaar Lid Coole Creator
TOPper van 2019 De Fotograaf
TOPper van 2018

Re: Morgen een pakket aankondiging?

08 Okt 2018, 22:43

Idd. die emoticons zeggen al genoeg. Het wordt een soort superstar of showtime EP of GP :O
Hopelijk wel met een mooie glitter en glamour wereld erbij ;)
Ben benieuwd wat er morgen verteld wordt.

Kympulse
Admin
:

Re: De Sims 4 "Get Famous"

09 Okt 2018, 12:39

Afbeelding

Oopss! De Sims 4 heeft het nieuws zelf iets te vroeg bekend gemaakt! Het wordt een uitbreidingspakket genaamd "Get Famous". Nederlandse naam is nog niet bekend maar google tranlate maakt er Word Beroemd van.

Het zesde uitbreidingspakket voor De Sims 4 komt uit op vrijdag 16 november!

Afbeelding

Openingspost is aangepost!

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

09 Okt 2018, 12:51

Ooooh, dit is exciting! :F Het minst belangrijk, maar ik vind de logo-kleur leuk. :LOL: 

Het eerste wat me opviel was de nieuwe wereld. Hoewel we er nog niet veel van kunnen zien ziet die er al goed uit. Weer een grote stad! Al weet ik niet of we echt stad-stad kunnen bouwen of bewonen zoals in San Myshuno. Exciting, nonetheless!

De kleding en kapsels in dit pakket ben ik nu al fan van! Lekker trendy. :F Ook zie ik op de eerste screenshot een jongeman lopen met een koptelefoon - ben heel benieuwd of dat een gameplay object is (zoals in Fitness Acc.) of enkel een accessoire.

Ik maak me wel een beetje zorgen dat dit pakket zich alleen richt op filmsterren. Op zich zou dat betekenen dat de uitwerking wel top is (ik bedoel, het ziet ernaar uit alsof we weer een actieve carrière krijgen) maar bij een titel als 'Get Famous' verwacht ik wel wat meer opties om famous te getten, zegmaar. Wie weet, though - we hebben natuurlijk de begeleidende tekst nog niet. :F 

Ik ben in ieder geval enthousiast over wat ik tot nu toe gezien heb. :P 
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Kympulse
Admin
:

09 Okt 2018, 14:06

Er is inmiddels wat begeleidende tekst gelekt! :P

Zo kunnen jouw sims beroemd worden als acteur of influencer en zich navigeren door rijkdom en beroemdheid. Audities doen voor reclame’s of carrière makende rollen in de laatste blockbuster, aanwezig zijn bij passessies, een mega villa kopen in “The Pinnacles” en reizen door Del Sol Valley in stijl. Sims kunnen hun geweldige beroemde livestyle laten zien aan de fans en als pop icoon te maken krijgen met uitdagingen. Wie weet verdienen ze wel een plek op de “Walk of Fame”. Dit nieuwe pakket komt met extravagante kostuums of chique straatkleding waarmee jouw sim over Starligh Boulevard kan struinen.

:!: Dit is een door mij vertaalde samenvatting. De originele Engelstalige tekst vind je op onze site!

ThePaperSim
Grafisch Moderator
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

09 Okt 2018, 14:21

Ah, zoals ik dacht ligt de nadruk (deels) op de filmindustrie. Op zich ook weer niet verkeerd, though! Ik ben in ieder geval héél benieuwd naar de trailer. :F 
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

PlumbobMathijs
De Tragische Clown

09 Okt 2018, 15:43

Owww wat was ik blij toen ik hoorde dat er een nieuw pack zou uitkomen!!!!! En toen ik dat gifje zag, wist ik al bijna zeker dat het iets met beroemdheden zou worden. Want wat heb ik dat gemist sinds dat ik de Sims 3 niet meer speelde!!! Daar heb ik het zo leuk gevonden! 

Wel 'jammer' dat het geen gamepack is, nog een keer €40,- neerleggen voor een pack is best veel, al kun je het op andere sites goedkoper krijgen. Ik zag een filmpje van een YouTuber waarin hij zei dat er misschien een nieuwe wereld komt (!!!!)? 

In ieder geval wel heel erg leuk!! Paparazzi!!! Hahahaha 

Ik kan niet wachten tot wanneer het uitkomt! En dan maar kijken wat ik doe! Ik laat het tegen die tijd zeker weten!! 

Doei!!
Hey daar! Ik ben Mathijs, PlumbobMathijs.

Ik vind De Sims zacht uitgedrukt het meest geweldige spel wat er bestaat en aangezien ik nu op een site voor Simmers zit, ben ik volgensmij niet de enige die dit vind!

Wil jij kijken wat ik allemaal maak op De Sims 4? Zoek dan op Origin bij gebruikersnamen naar: @05Mathijs .
Kijk ook op dit forum even naar mijn berichten! Daar worden ze blij van.

Veel Simsplezier!!

Kympulse
Admin
:

09 Okt 2018, 15:51

Yes, er komt een nieuwe wereld!

Kympulse schreef:
...en reizen door Del Sol Valley...

en dit is de naam ;)

Je kunt er ook al een beetje wat van zien op de twee linkerscreenshots die ik hier eerder heb gedeeld.

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

Re: De Sims 4 Word Beroemd

09 Okt 2018, 19:05

Maak kennis met De Sims 4 Word Beroemd

Dit is het expansion pack waarmee je Sim een ster wordt.
Heb je je ooit afgevraagd hoe het voelt om beroemd te zijn? Maar dan ook heel beroemd? Zo beroemd dat je miljoenen fans hebt en in een belachelijk grote villa woont? Zo beroemd als een filmster? Jouw Sims kunnen dat nu bereiken! Het expansion pack De Sims™ 4 Word Beroemd wordt uitgebracht op 16 november 2018 voor PC en Mac, en we stonden te trappelen om dit fantastische nieuws met jullie te delen. We geven alvast een overzicht van wat jullie kunnen verwachten (plus een aantal verrassingen), dus houd je ogen open voor nog veel meer. Als jij niet kan wachten om jouw Sims beroemd te maken, pre-order dan op Origin.

Lifestyles van nog niet beroemdheden
Een van de leukste nieuwe toevoegingen van dit expansion pack is de nieuwe wereld! Maak kennis met Del Sol Valley, woonplaats van beroemde sterren, talentvolle nieuwkomers en iedereen ertussenin. De woonwijk is verdeeld in twee delen: Mirage Park in het laagland met redelijk geprijsde huizen en The Pinnacles, hoog in de heuvels, waar de jetset woont. Daarnaast kunnen je Sims het park, de nachtclub en andere leuke locaties verkennen. Maar als je denkt dat elke Sim daar zomaar binnen kan lopen heb je het mis. Sims staan voor sommige bestemmingen misschien niet op de lijst. Maar je kunt altijd proberen om de uitsmijter te overtuigen je binnen te laten. Maak je geen zorgen als dat niet lukt. Hoe beroemder je Sim wordt, des te makkelijker het is om binnen te komen op exclusieve feesten.

En . . . Acteren!
Kijk uit Starlight Boulevard, want jouw Sim is geboren voor de rode loper. De schitterende acteercarrière is beschikbaar, dus jouw Sim kan zomaar uit het niets beroemd worden. Maar eerst moet je Sim aan een acteercarrière beginnen. Daarvandaan kom je terecht in een stroomversnelling van vermaak en roem, zolang je Sim alle druk aankan natuurlijk. Om een ster te worden moet je je acteerkunsten oefenen, je laten zien op social media en je inschrijven bij een talentenbureau. Naarmate je bankrekening volloopt, kun je steeds vettere dingen ontgrendelen. Zo kun je je rijkdom tentoonspreiden met een pingpingtelefoon. Dat heeft je Sim toch verdiend?

En het beste is dat je je Sim kunt vergezellen bij het acteerwerk. Volg je Sims naar optredens in de studio van Plumbob Pictures studio, waar ze onder handen genomen worden in de make-upstoel, in een goed boekje proberen te komen bij de regisseur en een Oscar-waardige prestatie afleveren. Neemt je Sim het risico om zich helemaal uit te leven tijdens een scène of speelt je Sim op safe om het werk gewoon gedaan te krijgen? Daar horen jullie binnenkort meer over, Simmers!

We hebben de komende weken van alles om met jullie te delen, maar we kunnen geen afscheid nemen zonder een aantal speciale optredens te noemen die je kunt verwachten in dit pakket. Ten eerste is er Baby Ariel, getalenteerd zangeres en social media-kenner in de echte wereld! Je kunt haar tegenkomen in de stad en meeluisteren terwijl ze zingt op openbare plekken. Had je al een aantal Game Changers gespot in de onthullingstrailer?

Kunnen jouw Sims niet wachten om fans, volgers en zelfs awards te krijgen? De Sims 4 Word Beroemd komt uit op 16 november 2018 voor PC en Mac.

Openingspost is aangevuld met pakketkenmerken!

Marii
De Weerwolf
Badges: 6
:
2 Jaar Lid I Brought a Friend
1 Jaar Lid Coole Creator
TOPper van 2016 Hier vanaf het begin

10 Okt 2018, 10:15

Woow ik heb seizoenen nog niet eens alle seizoenen gespeeld man man maar deze is wel vet! en een nieuwe wereld! :)

Ik kom echt tijd te kort maar hij lijkt me erg tof deze ga ik aanschaffen 
Afbeelding

Kympulse
Admin
:

10 Okt 2018, 17:51

Yas! Een nieuwe wereld. Daar ben ik heel blij mee :D

En ik ben zeker enthousiast over dit pakket, maar stiekem ook nog wel een beetje de kat-uit-de-boom kijken. Benieuwd naar de verrassingen die ze nog in petto hebben voor ons.

Wel lijkt het me een hele leuke pack om zo nu en dan is helemaal in los te gaan. Ik zelf ben vaak van de realistische gameplay, en dit is dat (in mijn geval) niet. :P

Marloes
Een Bakje Yoghurt

10 Okt 2018, 18:54

Echt super leuk ik ben benieuwd wat ze ons nog meer gaan laten zien.

Kympulse
Admin
:

10 Okt 2018, 19:02

Oh, zeker weten! Ik hoop nog wel op een trailer! Maar er gaan sowieso nog drie livestreams komen! ^^

MissDiwy
Assistent Moderator
:
2 Jaar Lid De Wandelende Encyclopedie
De Organisator TOPper van 2018
Coole Creator 1 Jaar Lid

10 Okt 2018, 20:13

Ben inderdaad ook erg benieuwd naar wat ze ons nog meer gaan laten zien...
Alles ziet er al zo goed uit!