Mijn favoriete seizoen uit De Sims 4 Jaargetijden is..

Lente
2 (40%)
Zomer
1 (20%)
Herfst
Geen stemmen
Winter
2 (40%)

Totaal aantal stemmen: 5

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

Wat is jouw favoriete seizoen?

01 Jul 2018, 22:36

Afbeelding

Wat is jouw favoriete seizoen in De Sims 4 Jaargetijden en waarom?

Lente
De lente is de tijd om je tuin te beplanten om van die lentebuitjes te profiteren, maar kijk uit voor modderpoelen!

Zomer
De temperaturen stijgen, dus verdrijf de hitte met waterballonnen en sproeiers. Kijk uit voor onweersbuien want die kunnen de boel aardig verpesten!

Herfst
Haal alles uit je tuin om samen met vrienden en familie van een feestelijke oogstmaal te genieten. Geniet van de vallende blaadjes (en de bergen met bladeren) voordat het te koud wordt.

Winter
Als je niet lekker ingepakt binnen zit, beleef dan wat pret in de sneeuw of op het ijs. Vergeet niet om voor het winterfeest te decoreren en bedenk wat goede voornemens voor het nieuwe jaar!

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

Re: Wat is jouw favoriete seizoen?

02 Jul 2018, 21:18

Hnnng, ik weet het echt nog niet hoor! Heb nog maar met één seizoen gespeeld (winter) maar ben daar al wel heel enthousiast over! :F Ik kom later nog eens terug hier... :chill:
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

Henrike
O Jaa
Badges: 2
:
Kusje erop? 1 Jaar Lid

05 Aug 2018, 02:49

HeBrand alle seizoenen nu twee keer gespeeld en kiezen is lastig, )
Ook in elke wereli is het weer heel anders ,
Momenteel zit ik in de zomer in Oasis spings met een hitte golf erg toepasselijk.
Maar de lente vind ik ook leuk helemaal met de bloesem aan de bomen heel realisties. 
Herfst istaat mijn minste favoriet de stapels bladeren komen rondom in de woestijn te voorschijn maar ze zijn wel leuk om mee te spelen.
De winterest heb ik als eerste gespeeld in windenergie en de sneeuw was geweldig je kan er een hoop mee!

Denk alles bij elkaar dat ik niet kiezen kan...
Mischien als ik alle seizoenen een aantal keer heb gespeeld. 
Nu nijg ik naar winter... Maar zomer is ook leuk.

Kympulse
Admin
Badges: 21
:
De Simmaking Expert 2 Jaar Lid
De Magnifieke Simmaker De Fanatieke Filmer
Coole Creator De Organisator

12 Aug 2018, 19:04

Ik heb inmiddels alle seizoenen wel een beetje vlug vlug gespeeld met een één-sim-huishouden, maar met een familie waar ik uitgebreid speel met dit pakket ben ik op de helft dus ik wacht nog even met stemmen! :$

Het is zeker leuk dat Oasis Spring vaak hittegolven heeft. Leuk dat ze de weerelementen laten aansluiten bij de werelden ^^