ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

Re: De Sims 4 Jaargetijden

25 Mei 2018, 16:03

Ik ben blij dat de SimGuru's weer actief zijn op Twitter om dit soort vragen te beantwoorden! :D 

En ik ben het met je eens, @Mari ! Ik vind het een juiste keuze - op deze manier zullen alle werelden nog unieker aanvoelen, aangezien de jaargetijden voor elke wereld net wat anders kunnen werken. :F Al hoop ik dat we binnenkort ergens weer een nieuwe wereld kunnen verwachten met een ander pakket of - nog beter - met een gratis update! :chill: 
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

Communityblog: Maak kennis met de Climates!

25 Mei 2018, 19:38

Communityblog: Maak kennis met de Climates!

Hallo, Simmers! We vinden het te gek dat we eindelijk het De Sims™ 4 Jaargetijden Expansion Pack aan kunnen kondigen.* Het is niet alleen een fan-favoriet en het op een na populairste verzoek na De Sims 4 Honden en Katten,* maar het is ook een favoriet voor velen van ons team. De Sims 2 Seizoenen was het derde pakket dat ik in mijn carrière maakte en het is me altijd dierbaar gebleven.

Een fantastisch pack als De Sims 4 Jaargetijden heeft een creatieve benadering nodig. Het is een basispakket dat spelers helpt om allerlei verhalen te vertellen als het weer, de feestdagen en jaargetijden de dagelijkse levens van Sims beïnvloedt. Over verhalen gesproken… in de aankomende weken zullen we jullie kennis laten maken met de familie Climate en een jaar uit hun levens delen. Nieuwsgierig naar de naam? Het gerucht gaat dat Climate een heel traditionele naam is uit San Myshuno. Het is maar dat je het weet!

Afbeelding

De Climates zijn een doorsnee familie. Janine Climate, oftewel mama, houdt van warme kleren en daarom is de komst van herfst en koeler weer haar favoriete deel van het jaar. Hier begint dan ook haar verhaal. Zet ‘m op, moeders!

Arthur Climate, oftewel papa, houdt van koeler weer en de regen dus beginnen we zijn verhaal in de lente. Als de sneeuw ophoudt, houden ook de activiteiten in de kou op. Een nieuwe dag, een nieuwe manier om van het buitenleven te genieten!

Summer Climate houdt van… iemand een idee? Als je ‘zomer’ dacht, dan zit je helemaal goed. Zal ze met haar vuurronde haar rebelleren of juist het hele seizoen aan het zwembad chillen? We houden je op de hoogte!

En tot slot, winter. We kunnen niet veel over de winter vertellen, behalve dat het met wat onverwachte familieleden te maken heeft. Dit is een spoiler-vrije introductie, dus daar wilden we het bij laten.

We laten je een jaar uit het leven van deze familie zien met een heleboel leukigheden uit het pack, maar het stopt niet bij De Sims 4 Jaargetijden. Je zult nog veel meer personages, onderdelen en elementen uit de volledige De Sims 4-catalogus tegenkomen. We willen je laten zien hoe Jaargetijden De Sims 4 verbetert en waarom wij denken dat het een van de beste ervaringen is die we ooit hebben gemaakt.

We hopen dat jullie genieten van een jaar met de Climates, en we kunnen niet wachten om jullie eigen verhalen te zien! De personages zijn beschikbaar via de galerie en je hebt De Sims 4 Jaargetijden nodig om te spelen. Vanaf daar is het verhaal, zoals altijd, helemaal aan jou. Wijzig je de verhaallijn, zorg je voor wat spannende wendingen of verander je radicaal alle Climates?

— SimGuruGrant, oftewel Grant Rodiek

De Sims 4 Jaargetijden wordt wereldwijd op 22 juni 2018 voor de PC en Mac uitgebracht. Kijk je uit naar Jaargetijden? Laat het ons weten in de Forums, volg ons op Twitter en Instagram, vind ons leuk op Facebook en abonneer je op ons YouTube-kanaal.

*Om te spelen heb je de game De Sims 4 (los verkrijgbaar) en alle updates nodig. Zie minimale systeemeisen voor dit spel.

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

25 Mei 2018, 19:51

Oh, dat is zo'n leuk concept! :D Ook leuk dat ze (zoals ik het begrijp) andere pakketten gebruiken om te laten zien hoe die content samenwerkt met seizoenen. c:
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Kympulse
Admin
Badges: 21
:
De Simmaking Expert 2 Jaar Lid
De Magnifieke Simmaker De Fanatieke Filmer
Coole Creator De Organisator

25 Mei 2018, 20:27

Leuk dat we het pakket beetje bij beetje gaan ontdekken met deze familie. Het weer is natuurlijk zo'n alledaags iets. Leuk om dat via een doorsnee familie mee te krijgen :)

Rummikub
De Feestmeester
Badges: 9
:
2 Jaar Lid TOPper van 2017
1 Jaar Lid Team Valor
Meeting TOPper van 2016

26 Mei 2018, 14:21

Ik ben hier wel heel erg enthousiast over, heb de trailer nu al een paar keer bekeken  @D@ Geen idee of m'n laptop deze zal aankunnen, maar het lijkt het proberen waard  :mask:

De stormeffecten zien er zo leuk uit! Echt heel indrukwekkend  :spring:

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

29 Mei 2018, 19:57

Lenteklaar met Jaargetijden

Bekijk wat warm-weer details voor het nieuwste uitbreidingspakket.

Er waait een briesje. Er hangt heel wat stuifmeel in de lucht. En het niezen is niet van de lucht. Dan kan het niet anders dan lente zijn in het De Sims 4™ Jaargetijden Expansion Pack!* Nieuwsgierig naar wat voor pret je allemaal kunt verwachten in de lente- en zomermaanden? Lee dan verder lieve Simmers. Want het gaat er verhit aan toe tijdens deze twee jaargetijden.

Als het regent, valt het met bakken uit de lucht
Goed, laten we over het weer praten. Wacht, wat is dat voor geluid? Ploink. Ploink. Flits-flits-boem! Een onweersbui? Ja, een onweersbui! En onweersbuien maken Sims vaak erg nerveus. Ieks! Zoek een plek om te schuilen en lach door je tranen heen want dit is nu eenmaal het leven.

Het moraal van dit korte verhaal? Bekijk eerst het weerbericht voordat je plannen onderneemt. Voor wat extra bescherming kunnen Sims een paraplu openklappen om zich tegen de natte druppels te wapenen. Maar ze kunnen uiteraard ook in een plas springen! Maar kijk uit voor bliksem. Sims die te lang in een onweersbui blijven hangen lopen kans op verwonding of zelfs een bezoekje van Magere Hein. Ai. Wat een rottige manier om te gaan.

Afbeelding

Het wordt hier al aardig warm
Als het zomer is, kan het aardig hot worden! En niet op een O jaa! manier... Zorg dat je Sims hun zomeroutfits aantrekken, anders lopen ze de kans oververhit te raken. En wat is er nu leuker dan af te koelen met een duik in het zwembad? De laatste die erin gaat . . . is een pijnlijk ongemakkelijke Sim. Kleintjes zullen dol zijn op het rondspetteren in het nieuwe kinderbad. Daarnaast is er een nieuwe schommelset, klaar om blijvende zomerherinneringen mee te verzinnen.

En nu we het toch over weersomstandigheden hebben, moeten we je waarschijnlijk iets over de thermostaat vertellen waarmee je de temperatuur in de huizen van je Sims kunt regelen. En met regelen bedoelen we tal van dingen. Een vreemdgaand vriendje laten zweten, een hele familie bij elkaar laten kruipen om de kou te overleven. Er zijn zoveel pesterige opties. Lastig om er maar eentje te kiezen.

We hopen dat je uitkijkt naar het idee achter het De Sims 4 Jaargetijden Expansion Pack, dat op 22 juni 2018 voor de PC en Mac wordt uitgebracht.

Kympulse
Admin
:

29 Mei 2018, 20:05

Ik hoop wel echt één ding! Dat die paraplu's niet zo snel stuk gaan als ik De Sims 3. Op een gegeven moment gaf ik mijn sims standaard een stuk of 10... :schaam:

En oeh.... gemene trucjes uitoefenen met de thermostaat... Dat klinkt leuk en geniepig :P :devil:

Marii
De Weerwolf
Badges: 6
:
2 Jaar Lid I Brought a Friend
1 Jaar Lid Coole Creator
TOPper van 2016 Hier vanaf het begin

30 Mei 2018, 10:12

Ik ben zo blij met dit pakket! :) eindelijk hier heb ik echt lang op gewacht 
Afbeelding

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

30 Mei 2018, 14:12

SimGuru Q&A

Yes! SimGuru's hebben in de afgelopen dagen weer het een en ander aan informatie prijsgegeven op Twitter en dat zullen ze in de komende periode ook blijven doen. Maar dit is wat we nu al weten:

Seizoenen, Weer en Temperatuur
  • De duur van de seizoenen is aan te passen.
  • De werelden zullen weer krijgen wat bij de wereld past.
  • Regen in de jungle van Selvadorada is prachtig.
  • De Sims 4 Jaargetijden maakt geen gebruik van temperaturen zoals Celcius en Fahrenheit. Maar het kan koud genoeg worden voor sneeuwstormen en heet genoeg voor hittegolven.
  • De open haard heeft invloed op de temperatuur in het huis van jouw sim.

Nieuw
  • Er komen meerdere nieuwe radiozenders.
  • Er komen nieuwe oogstbare items.
  • Nieuwe recepten.

Verder
  • Het is mogelijk om jouw eigen feestdagen te creëeren.
  • Sproeiers kunnen gebruikt worden om de tuin water te geven. De regen doet dit ook!
  • Regen heeft invloed op de was die je buiten aan de drooglijn ophangt om te laten drogen.
  • Het gebruik van de thermostaat verhoogt de rekening.
  • Sims zullen geen last hebben van allergieën.
  • Honden en Katten zullen zich anders gedragen in regen en sneeuw.
  • Er zijn interacties om het favoriete seizoen/temperatuur van je sim in te stellen, maar sims zullen altijd gespannen zijn bij onweer als ze buiten zijn.

Wat komt er niet?
  • Er komt geen strand, want er komt geen nieuwe wereld. Maar er zullen genoeg leuke dingen te doen zijn in de zomer.
  • Er komt geen nieuwe collectie om te verzamelen.
  • Sims krijgen geen sterrenbeeld toegewezen.
  • Er komt géén diepe sneeuw zoals we gewend waren in De Sims 2 en 3. De mogelijkheden zijn wel onderzocht, maar het team vond dat het niet mogelijk was om de gewenste visuele kwaliteit te bereiken. Daarom hebben ze hun energie in andere features gestoken. Wél zullen we voetstappen in de sneeuw kunnen zien.

Afbeelding

Hoe zit het met mijn al opgeslagen spellen?
Zodra je het pakket installeert werkt dit meteen in al je bestaande en nieuw aangemaakte spellen. Er is echter geen startseizoen voor de spellen waarmee je nu al aan het spelen bent. Als je namelijk een van die spellen laadt, mag je vervolgens zelf kiezen met welk seizoen je wilt beginnen. Dit is ideaal voor verhalenschrijvers en simmers met let's play series die dan niet opeens geconfronteerd worden met kou en sneeuw van de winter terwijl je in een laatste deel of aflevering mooie zonnige plaatjes/beelden had. Na het kiezen van het startseizoen zal de seizoens cyclus in werking gaan. Alhoewel je met het Weerstation apparaat die in de aankondigingstrailer te zien is, kan knoeien met de seizoenscyclus. Vooral sims die erg handig zijn!

Opvallende tweet
Een simmer liet op Twitter weten boos te zijn dat er geen nieuwe wereld komt. Hierop plaatste SimGuruGrant een opvallende reactie. Hij gaf aan dat het een "trade off" was die het team moest maken. Maar... We zullen proberen om er binnenkort meer te creëeren.

Kledingcategorieën in Creëer een Sim
Uitbreidingspakketten met het thema weer kregen in voorgaande Sims edities al een extra outfit categorie in Creëer een Sim. Zo kon je een winterjas of andere warme look uitkiezen, mocht jouw sim in de winter naar buiten willen. SimGuruEmory heeft laten weten hoe dit in zijn werk gaat in De Sims 4! Daarnaast komt er voor een van de jongere levensfase een extra outfit categorie bij. Meer informatie hierover vind je op onze site.

Kympulse
Admin
:

31 Mei 2018, 12:46

Tof om te zien hoe enthousiast de Guru's zijn over dit pakket en ze blijven maar vragen beantwoorden op Twitter :P Vind ik niet errug :LOL:

Ik vind hiervan erg leuk om te lezen dat de openhaard de temperatuur in huis kan beïnvloeden, de thermostaat invloed heeft op de rekeningen en dat je je favoriete seizoen bij een sim kan instellen :zon:

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

31 Mei 2018, 18:08

Ook vandaag waren de Simguru's weer druk in de weer met het beantwoorden van vragen van Simmers over De Sims 4 Jaargetijden.... en wij dus weer met het verzamelen van leuke feitjes!

• De seizoenen zullen vloeiend in elkaar overlopen. Het is dus niet ineens zo dat het landschap in één keer van mooie herfstkleuren naar een wit pak sneeuw gaat.
  • Je Sim kan zich niet verbranden door de zon, maar wel oververhit raken, met potentieel dodelijke gevolgen. Ook zal de huid van je Sims niet extra bruinen door de zon.
  • Er komt een weerzender voor de TV.
  • Het kan zijn dat ramen deels bevriezen als het koud genoeg is.
  • Harken of sneeuwscheppen helpt kinderen bij het ontwikkelen van hun verantwoordelijkheidsgevoel (Gamepack Ouderschap vereist).
  • De kaart met het wereldoverzicht zal niet veranderen op basis van het huidige seizoen.
  • Het zal mogelijk zijn om te zien welk seizoen het op het moment is.
  • Pas op met het gebruik van je thermostaat: de rekening kan er behoorlijk van omhoog schieten!

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

01 Jun 2018, 18:01

Community Blog: Maak kennis met de familie Climate. Deel één!

Hallo, Simmers! Toen we voor het laatst bij de familie Climate keken, was er nog niets gebeurd. We hebben ze gewoon voorgesteld en jullie daarna een beetje laten bungelen. Niet echt eerlijk, vind je wel? Dus daar gaan we dan:

Afbeelding

Deel: Liefdesbeetjes

Nog één week tot het Oogstfeest...

Janine heeft veel te veel op haar spreekwoordelijke bordje liggen. Nu het Oogstfeest voor de deur staat, neemt de tijd om alles te organiseren schrikbarend snel af. Het gezin is van de zomer op vakantie geweest en had de grootste lol, maar nu is haar takenlijst nog langer dan een bestseller.

Ze neemt een slok van haar warme chocomelk. De kou in de lucht betekent dat het tijd is voor haar lievelingstraktatie. De heerlijke lucht van chocolade vult de kamer. Het is haar favoriete tijd van het jaar.  

Bovenaan haar lijst? Een uitnodiging sturen naar de neef van haar man, Vladislaus Straud, om langs te komen. De vorige keer dat ze elkaar spraken, voelde het niet helemaal . . . goed. Dus na weken van onbeantwoorde telefoontjes, pakt Janine eindelijk de telefoon op en vraagt hem om langs te komen tijdens het Oogstfeest. Ze kan wel een paar extra handjes gebruiken. De kalkoen bakt zich niet vanzelf.

Er verschijnen donkere wolken aan de lucht. Vreemd. Het is de hele dag zonnig geweest.

"Arthur, kun jij de bladeren buiten opharken voordat de regen losbarst?" vraagt Janine.

Haar lieve, sullige man onderbreekt zijn experimentele kookbezigheden in de keuken.

"Eh, tuurlijk, liefje!"

Arthur roept Summer die uiteraard met haar voeten stampt. Echt een tiener. De twee gaan aan de slag terwijl Janine zich op haar takenlijst stort.

Het zal behoorlijk gaan knallen op het Oogstfeest. Geen twijfel mogelijk. Zo is er het groots eetfestijn, de familietradities en Vlad. Ugh, Vlad. Als eeuwige vrijgezel heeft hij Janine en Arthur gevraagd om een afspraakje te regelen met 'een gezonde vrouw' met 'goede afmetingen', wat dat ook moge betekenen. Het lijkt nogal specifiek (en een beetje vreemd). Of zou dat normaal zijn voor Forgotten Hollow-bewoners? 

Janine markeert een paar dagen op de kalender:
- Vlads aankomst
- Etentje in een plaatselijk restaurant
- Oogstdag
- De grote dag

"Zeg Arthur, ga je die bladeren nog oppakken of laat je ze gewoon liggen?"

Ze glimlacht liefjes naar haar nu doorweekte echtgenoot. Zoveel te doen.

Twee dagen tot Oogstfeest . . .

"O, het is toch zo fijn om je hier te hebben, Vlad," zegt Janine tegen haar neef (aangetrouwd dan).

"Iets minder sarcastisch, lieverd," fluistert Arthur in haar oor.

Maar Vlad, die blind is voor gewone menselijke interacties, mist haar ingetogen venijn volledig.

"Ja, ja," zegt Vlad. "Nog even over mijn date. Jullie hebben een lekker hapje voor me uitgezocht?"

We noemen vrouwen geen lekkere hapjes hier in Willow Creek," zegt Janine bestraffend. "Maar, ja. Mijn collega Beth zal zich bij ons voegen in het restaurant."

"Prachtig," zegt Vlad. "Ik zie dat jij ook goed hebt gegeten".

Arthur kucht ongemakkelijk en zowel hij als Janine verlaten stilletjes de ruimte. Summer neemt haar moeder apart en vraagt haar wat er aan de hand is, maar Janine sluit het onderwerp af en vraagt haar om zich klaar te maken voor het etentje.

Janine, Arthur, Summer en Vlad ontmoeten Beth die in het restaurant op hun wacht. Vlad negeert het menu volledig en duikt gelijk in een gesprek met Beth. 

"Toch raar hoe specifiek hij naar haar eetgewoontes vraagt?" zegt Janine vragend tegen Arthur. "Wat maakt het nou uit of ze alleen biologisch eet?"

"Misschien is hij wel een gezondheidsfreak?" zegt Arthur.

Janine geeft haar man een stoot tussen de ribben waardoor hij zich bijna verslikt. "Hij vroeg haar net naar haar bloedtype. Dat is gewoon raar!"

"Zei je niet dat hij geïnteresseerd was in de doktersopleiding?" vraagt Arthur, wiens overslaande stem zijn toenemende achterdocht verraadt.

Het diner verloopt verder rustig, hoewel Vlad alleen maar van zijn cocktail nipt en de vreemde opmerking plaatst dat hij 'later wel zou eten'.

Arthur betaalt de rekening en iedereen loopt naar de deur. Beth voegt er snel aan toe dat ze graag aanschuift bij het groots eetfestijn voor het Oogstfeest. Janine, Arthur en Summer (lichtelijk geschokt door haar brutale zelfuitnodiging) knikken en halen hun schouders op. 

"Natuurlijk," zegt Janine. "Wat kan er nou helemaal gebeuren?"

Oogstdag . . .

Eindelijk is de grote dag aangebroken, en op meer manieren dan ze denken. Summer, die ziet hoe moe haar moeder is en hoe irritant ze Vlad vindt, dekt de tafel voor het groots eetfestijn. Als de geur van versgebakken, geroosterde en gesauteerde lekkerheden de lucht vult, gaat de deurbel.

Binnen twee seconden is Vlad bij de deur. "Ik doe wel open", roept hij naar de familie, die het op hebben gegeven zijn raadselachtige gedrag te begrijpen.

"Het is Beth!" roept hij.

"Dat weten we," zegt het gezin eensgezind.

"We gaan even wandelen, ja?" roept hij.

Voordat Janine kan zeggen dat het groots eetfestijn op grootse wijze kan worden verorberd, verdwijnt hij naar buiten met zijn O-positieve belle. 

"Hij mag hier nooit meer komen," zegt Janine zachtjes terwijl ze de twee tortelduifjes in de voortuin gadeslaat.

"Ik ben het helemaal met je eens,' zegt Arthur.

"Ik ben blij dat je die bladeren hebt opgeruimd. De tuin ziet er heel mooi uit."

Maar zodra de woorden over haar lippen komen, heeft ze al spijt. Vlad en Beth verdwijnen kirrend in de stapel bladeren en verpesten daarmee de eetlust van het hele gezin.

"Wat is toch er aan de hand buiten?" vraagt Summer.

"Niets!" roepen haar ouders eensgezind.

"Laten we gewoon eten," stelt Janine voor.

Aan tafel beginnen Janine, Arthur en Summer aan het heerlijke maal.

"Summer, we willen je iets vertellen," begint Janine. "We willen je laten weten hoe blij we zijn met jou. Met ons gezin. Maar, we hebben een verrassing."

"Vlad trekt hier toch niet in?"

"Nee, nee" zeggen haar ouders.

"Maar, iemand anders wel," zegt Janine. "Je krijgt namelijk een broertje. Ik ben zwanger."

Summer weet voor het eerst geen grappige of sarcastische opmerking uit te brengen. Ze denkt diep na over de woorden van haar moeder. Ze kijkt naar de lachende gezichten van haar ouders. Een prachtig moment.

"Heb ik iets gemist?" vraagt Vlad, die binnenstormt.

"NIETS", zeggen ze allemaal. Ze glimlachen om hun geheim, hoewel het niet lang geheim zal blijven.

"Beth moest ineens ergens anders zijn," zegt Vlad. "Wat een prachtige hals. Ik bedoel, vrouw."

"Natuurlijk," zegt Arthur. "Wil je wat kalkoen, Vlad?"

"Nee, dank je," zegt Vlad. "Ik heb net gegeten.

Dit deel van de Climates is beschikbaar in het De Sims 4 Jaargetijden Expansion Pack,* dat op 22 juni 2018 voor PC en Mac wordt uitgebracht. Dit verhaal bevat ook materiaal uit De Sims 4, De Sims 4 Vampieren,* De Sims™ 4 Ouderschap* en De Sims 4 Uit Eten,*nu allemaal beschikbaar via Origin voor PC en Mac.

*Om te spelen heb je de game De Sims 4 (los verkrijgbaar) en alle updates nodig.

Kympulse
Admin
:

01 Jun 2018, 18:08

Hooo.. ik zie Vlad al vaak genoeg in mijn spel opduiken.. ongewenst. Nu ook in dit verhaal! Wel leuk dat De Sims het op deze manier doen! :P

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

05 Jun 2018, 21:24

Communityblog: Blijf cool met jaargetijden: van herfst- naar winterpret!

Hoi Simmers!

Het De Sims 4 TM Jaargetijden Expansion Pack* staat voor de deur en we willen jullie laten weten wat je in elk jaargetijde zo’n beetje kunt verwachten. We hebben het al even over de lente en zomergehad, maar nu is het tijd om de open haard aan te steken, een pot thee te zetten en de bladeren van de bomen van de buren te zien verkleuren. We gaan namelijk naar de herfst en winter vol gezelligheid en warmte.

Prik een datum
Een van de belangrijkste onderdelen van dit uitbreidingspakket is de kalender. Hoog tijd om die eens nader te bekijken! Op de kalender staan alle aanstaande feestdagen. Elke feestdag bevat een aantal tradities om te voltooien zodat je Sim nog meer uit de feestvreugde haalt. Daarnaast kunnen Sims dankzij de weersvoorspellingen alvast iets plannen. Je ziet ook het schema van het huishouden van je Sims, zoals wanneer ze naar hun werk moeten. En om nog meer te plannen, staan ook de verjaardagen van de Sims op de kalender. Dus trek een fles nectar open en haal alles uit de feestdagen. Want een voorbereide Sim, is een gelukkige Sim.

Simmers, zet de oven maar aan
Als de kou binnenrolt, is het tijd voor een aantal feestdagen! Oogstfeest valt in de herfst wanneer Sims hun beste vrienden en familie uitnodigen voor een groots eetfestijn. Sims kunnen hun huis versieren voor deze speciale dag, een kalkoen in de oven zetten en een aantal lekkernijen bereiden voor de hele bende. Ruimte voor een extra gast? Het kan zijn dat je een strooien vriendje tegenkomt die speciaal voor jouw tuin is gemaakt.

Als de winter naar de stad komt, is het tijd voor het Winterfeest! Versier huizen met behulp van het feestdagenpakket en de decoratiekist, geef cadeaus, nip van warme chocolademelk en nog veel meer. Zorg ook dat je het speciale bezoek van Vadertje Winter niet misloopt. Hij zal heel wat feestvreugde verspreiden.

Afbeelding

Brr, koud buiten
Het zou geen herfst of winter zijn zonder een aantal koudere activiteiten. Voor de allereerste keer in De Sims 4 kun je nu ook schaatsen. Kunstjes, pirouetten en beschamende valpartijen staan je Sims te wachten als je de ijsbaan neerzet. Daarnaast kunnen Sim zich wapenen met mutsen en handschoenen en dan naar buiten gaan om een sneeuwmaatje en sneeuwengelen te maken.

Afbeelding

Over gebeurtenissen gesproken, zijn je Sims klaar om echt verliefd te worden? Avontuurlijke Sims kunnen, ahum , hun gevoelens voor elkaar kenbaar maken in een stapel bladeren! Je zult ze waarschijnlijk een tijdje aan willen laten rommelen . (En zo zijn er nog veel meer leuke dingen te verzinnen.)

Zoals je misschien al verwacht, brengt de winter ook een aantal niet-zo-leuke-dingen met zich mee. Het is namelijk ijskoud! En zonder de juiste kleding zullen je Sims vernikkelen van de kou. Dus zorg dat je ze goed inpakt als ze langere tijd naar buiten gaan. Als je dat niet doet, worden je Sims aardig blauw. Letterlijk. Hoe kouder ze het krijgen, hoe meer kans ze lopen op een bezoekje van Magere Hein. Brrrr.

We hopen dat jullie uitkijken naar het De Sims 4 Jaargetijden Expansion Pack, dat op 22 juni 2018 op PC en Mac wordt uitgebracht. Bekijk De Sims 4 op de Forums, volg ons op Twitter en Instagram, vind ons leuk op Facebook en abonneer je op ons YouTube-kanaal.

*Om te spelen heb je de game De Sims 4 (los verkrijgbaar) en alle updates nodig. Zie minimale systeemeisen voor dit Expansion Pack.

fr0zixx
Slapende Piramide
Badges: 6
:
2 Jaar Lid TOPper van 2019
De Fotograaf TOPper van 2018
1 Jaar Lid TOPper van 2017

05 Jun 2018, 23:25

oh ik kan zo niet wachten!!!