Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

De Sims 4 Jaargetijden

23 Mei 2018, 19:54

Afbeelding

De Sims 4: Jaargetijden
Uitbreidingspakket

Release: 22 juni 2018
Adviesprijs: €39,99

Laat je verrassen door het weer.
Geniet van vier prachtige jaargetijden en dynamisch veranderend weer dat alle aspecten van de levens van je Sims beïnvloedt. Van warm en zonnig tot ijskoude sneeuwstormen, het klimaat van elke wereld is uniek en beïnvloedt de keuzes, relaties en dagelijkse activiteiten van je Sims. Bestuur de elementen om onweersbuien op te roepen, bewolking op te heffen of van het ene jaargetijde naar het andere te gaan.

Onderneem tal van seizoensactiviteiten.
Er worden het hele jaar door activiteiten georganiseerd die je Sims een interessante manier bieden om van de jaargetijden te genieten. Pak je lekker in om een sneeuwmaatje met vrienden te bouwen, sneeuwengelen te maken of coole tricks uit te voeren op de ijsbaan. Trek een regenjas aan om je tegen lentebuitjes te wapenen en trek de wijde natuur in om insignes te verdienen als scout. Geef je Sims nieuwe zwemkleding aan om af te koelen onder de sproeier of om in het kinderbad te spelen. Verzamel honing in de herfst, speel in de bladeren of laat jonge Sims zelfgemaakte kunstwerken maken.

Vier de feestdagen.
Decoreer je huis en breng Sims samen om van de feestdagen te genieten. Luid het nieuwe jaar feestelijk in, geniet van een romantisch afspraakje op Liefdesdag of trommel vrienden en familie op voor een overvloedig oogstfeest. Kijk toe hoe je Sims aftellen tot aan het Winterfeest, waarbij cadeautjes uit worden gewisseld, decoraties op worden gehangen en Vadertje Winter op bezoek komt. Je kunt zelfs op maat gemaakte feestdagen samenstellen en kiezen hoe jouw Sims die vieren.

Zorg voor een bloeiende tuiniercarrière.
Stel de mooiste boeketten samen en graaf nieuwe ontdekkingen op in de tuiniercarrière. Met pasverworven groene vingers als boeketdesigner kunnen Sims bloemarrangementen samenstellen en deze over de hele stad afleveren. De iets meer wetenschappelijk aangelegde Sims kunnen botanist worden, waarbij ze planten analyseren, wetenschappelijke artikels schrijven en bekendheid verwerven om subsidies te verdienen. Ontwikkel de ontluikende talenten van je Sim om gloednieuwe vaardigheden, hippe outfits en handige voorwerpen te ontgrendelen.

Meer informatie?

↬ Gisteren kwam er al een teaser GIF over dit uitbreidingspakket:

Verrassing! Dat meldde EA vandaag! Maar wat dat is houden ze nog even geheim. Morgen om 19 uur kunnen we op het YouTubekanaal van EA Benelux & The Sims ontdekken wat de verrassing is..

Afbeelding

Maar wat denk jij? En wat voor opvallende dingen zie jij in deze afbeelding?

Check het hele bericht op onze site!

Meepraten over dit vijfde uitbreidingspakket van De Sims 4? Word dan gratis lid op ons forum!

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

Re: Sims 4 Verrassing? Wat denk jij?

23 Mei 2018, 21:02

Aaaah! Ik zie herfstbladeren! IK ZIE HERFSTBLADEREN!!! :chill: :pkin:
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

Ladysims
Graaien in een bak met Pinda's
Badges: 3
:
1 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
TOPper van 2018

23 Mei 2018, 21:09

Die balderen waren bij mij ook al opgevallen, zal seizoenen dan eindelijk komen?  (A)
( En die nieuwe kapsel is ook leuk  :hart: )
Afbeelding

Kympulse
Admin
Badges: 21
:
De Simmaking Expert 2 Jaar Lid
De Magnifieke Simmaker De Fanatieke Filmer
Coole Creator De Organisator

24 Mei 2018, 02:36

Seizoenen zou leuk zijn, maar als dat serieus hetgene is wat dan om 19 uur wordt aangekondigd... Wat is dan die volgende sims 4 ervaring die ze op EA Play gaan aankondigen? :O

Ik zag online ook wat mensen die zaten te denken in de richting van een boerderij achtig thema, vanwege deze pompoen vogelverschrikker..

Dat nieuwe kapsel is zeker leuk! :)

RestoredWings
De Simbot
Badges: 7
:
2 Jaar Lid Coole Creator
TOPper van 2017 1 Jaar Lid
"Ik was erbij!" Meeting

24 Mei 2018, 08:17

Eén van mijn eerste gedachten was ook een boerderij thema! Of seizoenen :love:
Maar zouden ze zo onverwachts een game pack of uitbreidingspakket aankondigen? Ik zit nu toch meer aan een patch te denken :?:

Matcha
Hoofd Moderator
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob

24 Mei 2018, 17:08

Ze zijn in ieder geval goed aan het teasen, dus hoewel ik ook wel een patch verwacht, zou ik wel een beetje teleurgesteld zijn als dat het enige zou zijn.. :P
Afbeelding

Ik zit vanavond in ieder geval klaar om het nieuws te delen! :lezen: :P
Afbeelding

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

24 Mei 2018, 18:15

Zou het dan toch echt gaan gebeuren? De Zweedse webshop Discshop heeft De Sims 4 Seizoenen/EP05 tussen hun producten staan!

En hij zou volgende maand al uitkomen, op 22 juni 2018! =O

Afbeelding

Kympulse
Admin
:

Re: De Sims 4 Jaargetijden

24 Mei 2018, 18:43

Het is nog even wachten op de officiële aankondiging van EA met trailer, maar De Sims 4 Jaargetijden is al te reserveren op Origin

Klik op de afbeelding op Origin te bezoeken!

Afbeelding

Topic wordt verplaatst naar het subforum De Sims 4 - Uitbreidingspakketten, gamepacks en accessoirepakketten

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

24 Mei 2018, 19:09

JAAR-GETIJDEN! JAAR-GETIJDEN! JAAR-GETIJDEN!

Simmers, we hebben jullie luid en duidelijk gehoord. Dus is het tijd om een van onze grootste, mooiste en meest stormachtige pakketten ooit te onthullen. De Sims™ 4 Jaargetijden* komt op 22 juni 2018 naar de PC en Mac!

Afbeelding

Stel je dit voor: een pak sneeuw dwarrelt zachtjes neer uit de lucht. Er knispert een warm vuur in de open haard. Iedereen draagt warme truien. Er is warme chocolademelk (met slagroom). Het huis is prachtig aangekleed voor de feestdagen.

Kun jij de dennennaalden al ruiken? Zie je de fonkelende lampjes? Kun jij je voorstellen hoe dit jouw game voor altijd zal veranderen? We vinden het zo spannend om je te laten zien hoeveel invloed het Jaargetijden Expansion Pack op je Sims zal hebben. Om je alvast een beetje een idee te geven, zijn dit de voornaamste onderdelen:

Afbeelding

• Vier prachtige jaargetijden: van frisse sneeuwbuien tot broeiende hitte, elke wereld wordt op een unieke manier door de jaargetijden beïnvloed.
  • Seizoensactiviteiten: verzin een winterverhaal met schaatsen, sluit vriendschap met een magische vogelverschrikker tijdens de herfst, geniet van een romantisch onderonsje tijdens een stortbui of geeft een zomers zwembadfeest.

Afbeelding

• Kalender en feestdagen: zet traditionele feestdagen in de kalender of verzin je eigen feestdag! Nodig vrienden en familie uit om de feestdagen te vieren, compleet met tradities, cadeaus en speciale gasten.
  • Tuiniercarrière: begin aan een bloeiende tuiniercarrière en word botanist of bloemschikker.

Afbeelding

O, en vergeet niet om Boostweek in je kalender te zetten ( 24 mei 2018, 10.00 uur PST tot 7 juni 2018, 10.00 uur). CET.
Dat was het voor nu, Simmers. Zoals altijd bedankt voor jullie toewijding aan deze geweldige community van spelers, makers en gewoonweg fantastische mensen.

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

24 Mei 2018, 19:20

JAAAAAAAA-rgetijden! :D Ik kan mijn gedachten hierover nog niet fatsoenlijk ordenen, maar ik ben nu al zo enthousiast over een aantal dingen (in de trailer én in de tekst) :F
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Kympulse
Admin
:

24 Mei 2018, 19:31

Ik ben zo HAPPY :D :D dat dit pakket uitkomt en ook al zo snel!! Normaal moeten we met uitbreidingspakketten zo'n 2 maanden ofzo wachten op de release!

Ik vind dit pakket zo leuk met al die jaargetijden. Maakt het spel meer realistisch. Het is niet altijd meer dat saai zonnig en winter in een verhaal kan dan er ook echt uitzien als winter! Dat er een nieuwe carrière bij zit vind ik tof en dat weerstation. Lekker gemeen het weer gaan beïnvloeden :devil:

Matcha
Hoofd Moderator
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob

24 Mei 2018, 20:07

ThePaperSim schreef:
JAAAAAAAA-rgetijden! :D

PRECIES DIT! Hahaha :LOL:

Jaaaaaaaaa! Ik wacht hier al zo lang op, seizoenen zijn echt zo'n enorme verrijking voor het spel, hoe je het ook speelt! :love:

Er is zoveel te zien in de trailer, ik moet vast nog een paar keer opnieuw kijken voor de details. Ligt het aan mij of lijkt de dame die knoeit met de 'weermachine' een beetje op een heks? En de man die geëlektrocuteerd wordt schiet daarna ook ineens bliksemstralen uit zijn handen? Ook in de blogtekst wordt een 'magische' vogelverschrikker genoemd... :idee:

De tuiniercarrière vind ik ook heel interessant klinken! Ik ben benieuwd hoe ze dat hebben opgezet... Hopelijk net zoals de carrières uit Aan het Werk en Honden en Katten! :F

De timing is in ieder geval goed; mijn verhaal gaat nu richting de herfst.. :LOL:
Afbeelding

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

24 Mei 2018, 20:43

Trouwens, een klein detail waar ik heeeuuul blij mee ben: schommels! :F Al hoop ik dat volwassenen er ook gebruik van kunnen maken - tot nu toe heb ik alleen nog maar kinderen gespot! =O 

EDIT: Geen reden tot paniek, Patrick. :opl: SimGuruKate heeft op Twitter laten weten dat tieners, (jong)volwassenen en ouderen ook gebruik kunnen maken van de schommels!
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

SimGuru Twitter Q&A: De Sims 4 Jaargetijden

25 Mei 2018, 11:35

Ondertussen druppelen er hier en daar wat feitjes binnen over dit pakket en wij doen natuurlijk ons uiterste best om ze allemaal voor jullie op een rijtje te zetten. De volgende informatie komt rechtstreeks van de SimGuru’s op Twitter:
  • De glazen daken die in de Trailer te zien waren op een broeikas zijn échte daken en zullen voor iedereen beschikbaar komen met een gratis update! Deze update zal zeer waarschijnlijk vlak voor de release van 22 juni 2018 zijn.
  • Niet alleen kinderen, maar ook tieners, jongvolwassen, volwassen én oudere Sims kunnen de schommel gebruiken!
  • Er zal géén nieuwe wereld komen met De Sims 4 Jaargetijden.
  • De kinderzwembadjes kunnen ook door peuters gebruikt worden.
  • Maak je geen zorgen: er zullen geen allesverwoestende tornado’s door je buurt razen.
  • Magie en bovennatuurlijke superkrachten zullen niet met dit uitbreidingspakket geïntroduceerd worden, maar je kunt lol beleven met bliksemstralen.
  • De jaargetijden zullen ook werken in Selvadorada en Granite Falls!

EA Play 2018
Ook heeft SimGuruKate aangekondigd dat SimGuruGrant, SimGuruEmory, SimGuruRad en SimGuruPJ aanwezig zullen zijn op EA Play om De Sims 4 Jaargetijden te showen en vragen te beantwoorden. Creators die deelnemen aan het EA Gamechangers programma zullen het uitbreidingspakket zelfs al kunnen uitproberen! Ook zullen verschillende collega’s van De Sims Mobile en De Sims Console rondlopen op EA Play.

Als afsluiter hebben we voor jullie deze prachtige screenshot van Windenburg in de sneeuw!

Afbeelding

Bekijk het volledige artikel inclusief tweets op onze website.

Matcha
Hoofd Moderator
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob

25 Mei 2018, 11:47

Onze vragen zijn hiermee in ieder geval vast beantwoord, @
ThePaperSim
! :P Geen magie dus en ik vind het ook geniaal dat ouderen de schommel kunnen gebruiken! :LOL:

Ik vind het niet erg dat er geen nieuwe wereld komt met dit pakket. Hopelijk/waarschijnlijk betekent dat dat er wat meer diepgang in de gameplay zal zitten. Daarnaast, zoals een SimGuru op Twitter zei, betekent dit praktisch dat alle bestaande werelden weer een beetje als nieuw zullen aanvoelen! :F
Afbeelding