ThePaperSim
Grafisch Moderator
Auteur
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

Seizoenen in De Sims 4? Geruchten en roddels!

05 Mar 2018, 14:50

Er zijn natuurlijk een paar pakketten waar Simmers op zitten te wachten, Huisdieren was daar één van. Nu De Sims 4 Honden en Katten is uitgebracht zitten veel fans te wachten op het volgende pakket op hun wishlist: Seizoenen.

DISCLAIMER :!: Alle geruchten en speculatie in dit topic blijft speculatie totdat EA het eventuele pakket aankondigt of bevestigt! 

Ondertussen zijn er genoeg geruchten, hints, en roddels omtrent deze uitbreiding - maar deze is wel heel bijzonder:
Een medewerker bij EA Customer Service Support beweert dat Seizoenen in productie is!

Mede-Simmer TheSims4TBAF deelde op Twitter [x] een screenshot van een conversatie met een EA Customer Service medewerker. Hierin wordt gevraagd 'is seizoenen in productie?' waarop de medewerker reageert: "Het Developer team werkt aan De Sims 4 Seizoenen, Je krijgt een notificatie als hij uit is."
Natuurlijk is de EA Customer Service medwerker geen onderdeel van het Sims-team, maar werkt wel binnen EA. Dit suggereert dat deze informatie uit betrouwbare bron komt!

Dit is echter niet de enige informatie die bij de EA Customer Service Support vandaan komt. Een andere Simmer op Twitter [x] deelde een nieuwe screenshot met een eventuele releasedatum: "Nadat ik het heb gecheckt, Sims 4 Seizoenen zal uitkomen op 18 september 2018".
Begin juni is EA Play - een evenement waarbij EA hun spellen promote. De Sims is daar ook aanwezig, dus zouden ze daar misschien een aankondiging doen van De Sims 4 Seizoenen? Klinkt als perfecte timing.

De medewerker kan informatie hebben gekregen van binnen EA, maar een andere (geloofwaardige) mogelijkheid is dat de medewerker het gewoon heeft gegoogled. De eerste link na het googlen van 'sims 4 seasons release date' is namelijk naar een topic op het officiële forum: "THE SIMS 4 SEASONS PREDICTION 2018". In dit topic (gepost op 21 januari) doet de auteur de voorspelling dat het spel op 18 september 2018 uit zal komen.
Er is dus de mogelijkheid dat de medewerker deze informatie voor waar heeft genomen.

Totdat EA een officiële aankondiging of bevestiging doet blijft dit allemaal natuurlijk speculatie!

Wat denken jullie ervan? En hebben jullie nog hints of geruchten gevonden omtrent De Sims 4 'Seizoenen'?
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Kympulse
Admin
Badges: 21
:
De Simmaking Expert 2 Jaar Lid
De Magnifieke Simmaker De Fanatieke Filmer
Coole Creator De Organisator

Re: Seizoenen in De Sims 4? Geruchten en roddels!

05 Mar 2018, 15:57

Normaal doe ik niet al te veel mee met speculaties! Sommige zijn soms ook wel vergezocht! Maar het zou mij echt niks verbazen als dit keer seizoenen er aan gaat komen!  :cool:

:wolk: :regen: :zon: :sneeuw: :bliksem: :nacht:

In de nieuwe Jungle Avonturen hebben sommige simmers al opvallende beschrijvingen gelezen bij planten en zelf vond ik de wintermuts voor kinderen nou niet echt geschikt voor een warme, broeierige jungle! :P

En... vorige week waren er een aantal EA Game Changers uitgenodigd bij De Sims Studios voor een "secret mission" ;)

fr0zixx
Slapende Piramide
Badges: 6
:
2 Jaar Lid TOPper van 2019
De Fotograaf TOPper van 2018
1 Jaar Lid TOPper van 2017

05 Mar 2018, 16:33

Ik hoop zo erg dat dit waar is! Dan wil ik alleen nog maar heel graag studentenleven en dan ben ik helemaal blij!

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

05 Mar 2018, 17:20

Ik hoop ook heel erg dat dit waar is! Seizoenen is echt wel het pakket dat alles voor mij compleet maakt. Ik mis het echt enorm in mijn spel.. :sad:

Maar, als iemand die een jaar als callcentermedewerker heeft gewerkt en o.a. tickets heeft afgehandeld vind ik het persoonlijk heel bijzonder dat een medewerker zomaar informatie zou gaan googlen terwijl daar interne kanalen voor zijn. Ik bedoel.. Als ik foute info zou verstrekken en dan ook nog eens over iets waar geheimhouding/embargo op rust, zou ik heel diep in de penarie zitten :LOL:
Ik vind het dan ook moeilijk te geloven. Waarom niet gewoom zeggen dat er geen info is? Makkelijk toch? Of de info is er dus wel, in welk geval ik het bijzonder vind dat alle “WAARSCHUWING-TOP-SECRET” red flags deze medewerker zijn ontgaan en ik vrees dat medewerker nu op zoek is naar ander werk.. :/
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |