redspartian
De Tragische Clown
Auteur
Badges: 1

aan het werk uitbreidingspakket

17 Jan 2018, 15:01

hey iedereen,
ik zag die hier nog niet bijstaan maar ik vond net op de site van EA terug dat er ook nog een uitbreiding 'aan het werk' zou bestaan ?
https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/pc/store/mac-pc-download-addon-the-sims-4-get-to-work
weet iemand of die al beschikbaar is / wanneer die uitkomt want op m'n xbox stond die bij de Sims pakketten nog niet bijvermeld.
er komen ook nog uitbreidingen o.a. 'backyard', 'romantic garden', 'toddler stuff',  'parenthood', 'camping', 'bowling', 'fitness', 'wellness', 'cinema', 'cats & dogs' uit om nog een paar te noemen. Wow nog zoveel stuff. Naar welke uitbreiding kijken jullie het meeste uit ?
Ik denk dat ik na de net aangeschafte 'dine out' mss ook nog 'aan het werk' ga aanschaffen om van m'n restaurant ook een soort 'take-a-way' te kunnen maken (als dat lukt).
Of mss toch de kledingszaak : weet iemand of je dan je eigen kledij kan maken ?
Zucht : gewoon te weinig tijd om van dit alles 100% te kunnen genieten..... 

Alexxje
De Koeplant
Badges: 4
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Meeting Hier vanaf het begin

Re: aan het werk uitbreidingspakket

17 Jan 2018, 16:01

Aan het werk bestaat al een tijdje op PC ;) Ik weet niet hoe het zit voor de console versie
Afbeelding

fr0zixx
Slapende Piramide
Badges: 6
:
2 Jaar Lid TOPper van 2019
De Fotograaf TOPper van 2018
1 Jaar Lid TOPper van 2017

17 Jan 2018, 19:11

Ik denk (weet het eigenlijk zeker) dat het nog wel even duurt voor dat alle uitbreidingen ook voor de consoles beschikbaar zijn.

redspartian
De Tragische Clown
Auteur
Badges: 1

18 Jan 2018, 10:06

ja ben daar gisteren na wat zoeken ook achtergekomen dat de meeste pakketten er nog niet zijn voor console. Vraag me wel af of the Sims 4 op xbox zoals sommige games je ook toelaat het gekochte spel op PC te installeren. Spijtig maar voorlopig ga ik me wat in 'uit eten' verdiepen.

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

18 Jan 2018, 10:13

Helaas kun je niet je Sims 4 spellen voor de X-Box gebruiken op PC - of andersom. :c Wil je de spellen op zowel PC als X-Box kunnen spelen zul je ze dus dubbel moeten aanschaffen.
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

18 Jan 2018, 17:37

Hoi @
redspartian
 ,

Helaas is de Sims 4 pas in november 2017 op de consoles uitgekomen terwijl hij in september 2014 uitkwam voor de PC. De console versie loopt dus wat content betreft nog behoorlijk achter. De laatste tijd worden er wel steeds meer pakketten uitgebracht voor de console, dus ik hoop dat die versie ook snel "up to date" is! :) 
Zie ook ons topic over De Sims 4 op Consoles. 

redspartian schreef:
weet iemand of die al beschikbaar is / wanneer die uitkomt want op m'n xbox stond die bij de Sims pakketten nog niet bijvermeld.

Voor zover ik in de Xbox One store kan vinden is 'Aan het Werk' nog niet uit voor de console. Je kunt er dus nog even over nadenken of je hem gaat kopen! ;)

Afbeelding

redspartian schreef:
Of mss toch de kledingszaak : weet iemand of je dan je eigen kledij kan maken ?

Helaas kan dat niet. Je kunt wel een kledingzaak beginnen en paspoppen "aankleden". Met aankleden bedoel ik dan één uit een selectie van outfits kiezen. Persoonlijk vind ik dit heel jammer, want ik had graag zelf een outfit samengesteld voor de paspoppen om mijn winkel een eigen stijl te geven.. :sad:

Over "Aan het Werk!" hebben we de volgende topics:
De Sims 4 Aan het Werk
Wat is jouw favoriete carrière uit "Aan het werk"?"
Hebbes! 'De Sims 4 Aan het werk'
TOP Beoordeelt ... Aan het Werk!

Het probleem van te weinig tijd ken ik helaas maar al te goed.. Keuzes, keuzes... :LOL: :vlag:

Helaas zijn wij hier nog niet heel veel bezig met de Sims 4 voor consoles omdat vrijwel al onze leden het spel op de PC spelen. Dit maakt het ook een stuk makkelijker om te helpen bij technische problemen en om je ervaringen in het spel (screenshots en video's) te delen. Persoonlijk vind ik het delen van wat ik maak in mijn spel (huizen, etc.) en het schrijven van verhalen het leukste aan de Sims. Het spel spelen op mijn console zou dat denk ik best moeilijk maken. Daarnaast zou ik dan inderdaad alles opnieuw moeten kopen voor de (in mijn geval) PS4. Dat is een beetje duur voor iemand die bijna alle pakketten al heeft aangeschaft.. :LOL:

Maar goed, de games zijn inhoudelijk als het goed is hetzelfde, dus daar kunnen we het gewoon over hebben, ongeacht op welk platform we spelen! :F
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |