Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

Re: De Sims 4 Eiland Leven

08 Jun 2019, 21:38

De Sims 4 Eiland Leven komt aan land
Ontsnap aan een alledaags bestaan en geniet van een relaxt leventje!

De Sims 4 Eiland Leven komt naar de PC, Mac, Xbox One en PlayStation 4! Zand, zon en eindeloos veel plezier staan je Sims te wachten als ze hun eigen paradijs creëren op Sulani, waar de zon hoog aan de hemel staat en de nachten heerlijk chill zijn.

Wanneer kun je aan jouw eilandleven beginnen?
Of je nu overweegt om aan traditionele eilandevenementen deel te nemen, was zonnestralen te pakken, vriendschap te sluiten met een dolfijn, in het koele water te chillen of een lokale outfit aan te trekken (tip: kies ze gewoon allemaal), vergeet niet om deze belangrijke datums te onthouden. De Sims 4 Eiland Leven is verkrijgbaar voor PC en Mac vanaf 21 juni en voor Xbox One en PS4 vanaf 16 juli. Inderdaad, we kondigen nu alvast de lanceerdatums voor allemaal aan! Dat is wel zo chill, toch?

Afbeelding

Wat is er allemaal te vinden op het eiland?
Goed dat je het vraagt! Ten eerste, wat je ook gaat doen, vergeet niet om een beetje te relaxen, oké? Als je in Sulani woont, is de sfeer hartstikke ontspannen. Maar dat betekent niet dat je niet ook heel wat pret in de zon kunt beleven. Check een paar van de ontspannen activiteiten die je kunt ondernemen (op een relaxte manier):
  • Ga het water op: krijg je geen genoeg van het kristalheldere water? Kies het ruime sop in een kano om het eiland te verkennen, zwem naar hartenlust en pak wat golfen met de Aquasjees. Even pauze nodig? Bouw een spectaculair zandkasteel of ga lekker liggen om wat zonnestralen te pakken. Misschien ontmoet je zelfs een zeemeerSim!
  • Kies een coole baan: Ja, relaxen is heel relaxend! Maar zorgen dat het eiland brandschoon blijft en een positieve indruk maken is nóg leuker! Draag je steentje bij door een natuurbeschermer te worden, stranden schoon te maken en het eiland op te laten bloeien. Je Sims kunnen ook een parttime baan aannemen als duiker, strandwacht of visser. Of je kunt gewoon af en toe een klusje aannemen als je krap bij kas zit! Vind een manier om geld te verdienen die het best bij de relaxte levensstijl van jouw Sim past.
  • Gedraag je als een local: de tradities van Sulani zijn erg belangrijk en je Sims zouden daar zoveel mogelijk van moeten ervaren om van het ware eilandleven te kunnen genieten. Laat je Sims volledig opgaan in hun nieuwe leventje door vriendschap te sluiten met buren tijdens de Eilandviering, deel te nemen aan de plaatselijke cultuur, van tropische delicatessen te genieten en de eilandgeesten te behagen.
  • Zorg voor de juiste kleding: je wil natuurlijk niet dat je Sims het te warm krijgen en beginnen te zweten. Steek ze in tropische outfits perfect voor het strand, duiken of spetteren in de oceaan. Kijk alleen uit voor die witte strepen! Je kunt ook je eigen rustieke paradijs inrichten met woonvoorwerpen, of ontspannen aan de tikibar.

Alles is chill als je op een eiland woont dus zorg dat je die belangrijke releasedatums niet vergeet tijdens al dat relaxen!

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

08 Jun 2019, 21:54

Ik heb driftig mee zitten kijken en typen met de livestream en hier zijn wat details die ik heb opgedoken (pun intended):

• Sims zullen het open water in kunnen lopen, erin zwemmen, snorkelen, drijven, duiken…
  • Sulani heeft een actieve vulkaan. Durf jij ernaast te wonen?
  • Speel met wilde dolfijnen!
  • Verken kleurrijke koraalriffen
  • Tropische vissen
  • Schelpen zoeken
  • Waterscooters (aquazips)
  • Het uiterlijk van Sulani verandert naarmate er beter of slechter voor het ecosysteem gezorgd wordt. Overweeg dus een carrière als natuurbeschermer om de stranden én het water schoon te houden!
  • Verdien geld als duikinstructeur of strandwacht!
  • De inwoners van Sulani zijn heel behulpzaam naar hun nieuwe buren. Misschien leren ze je wel hun speciale drankje te maken: cava!
  • Geesten van voorvaderen houden Sulani goed in de gaten en worden boos als er niet goed voor het eiland gezorgd wordt.
  • Het is mogelijk om jouw zeemeermin te stylen in Creëer een Sim!
  • Zeemeerminnen zijn extra ‘in touch’ met de natuur en zullen sneller vrienden worden met dolfijnen. Verder werd er gehint naar ‘speciale krachten’

En deze screenshot van een zeemeermin en haar dolfijnenvriendje kon ik jullie natuurlijk niet onthouden! :love:

Afbeelding

Zie ook onze website voor het volledige verslag van de livestream.
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

Kympulse
Admin
Badges: 20
:
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator
De Organisator I Brought a Friend

08 Jun 2019, 22:09

Toen gisteren de plaatjes gelekt waren vond ik het er al leuk uit zien. Maar de info die nu naar buiten is gekomen en de videobeelden. Ik ben enthousiast. En wat fijn dat het pakket al zo snel uitkomt. Hoeven we niet heel lang te wachten.

Ik vond dat lava gebeuren erg interessant. Lijkt me spannend om een sim dicht bij de vulkaan te laten wonen. :spring: En ik wil ook wel graag gaan spelen met zeemeerminnen/mannen. Tof dat we ze ook kunnen maken in CAS. Dat ecosysteem klinkt ook superinteressant en ik ben blij dat ik dat nu voor het eerst kan ervaren. Er was natuurlijk iets wat er soort van op leek met De Sims 3 Vooruit in de Tijd, dat keuzes in het heden invloed had op hoe de wereld van de toekomst eruit zag. Maar tegen die tijd sputterde mijn laptop al tegen met de pakketten die ik al had dus ik heb Vooruit in de Tijd nooit gekocht en gespeeld :(

Wel balen dat De Sims 4 die dingen wel elke keer weet te plannen in tentamenperiodes :O

@
Jur_Simmer
je reageerde heel snel, maar je zegt helemaal niks over het pakket. :O Wat vind je ervan?
Momenteel niet bereikbaar voor teamlidzaken! ♡ Toch hulp van een teamlid nodig? Vraag het een van mijn medeteamleden.

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

08 Jun 2019, 22:16

Ik ben ook verbaasd dat het pakket al zo snel uitkomt, in minder dan twee weken! =O

Dit pakket lijkt me echt heel leuk. Alleen voor die wereld al zou ik hem al bijna kopen. We hebben al wat warme werelden, maar daar ontbraken de azuurblauwe wateren! :love: Ik ben vooral superenthousiast over hoe majestueus de zeemeersim het water in schrijdt :LOL: En vraag me daarbij natuurlijk meteen af of onze sims ook in andere werelden de zee in zullen kunnen lopen en erin zwemmen... :?:
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

Kympulse
Admin
:

08 Jun 2019, 22:18

Ja dat vraag ik mij ook af, maar ik vrees dat de wateren van Windenburg en Brindleton Bay niet toegankelijk gaan worden.
Momenteel niet bereikbaar voor teamlidzaken! ♡ Toch hulp van een teamlid nodig? Vraag het een van mijn medeteamleden.

Jur_Simmer
Graaien in een bak met Pinda's
Badges: 5
:
De Gulle Gever De 21e Eeuw
Middelbare Scholier Man
De Bonsai

08 Jun 2019, 22:39

Wilde snel ff wat typen. Ben het afgelopen uur druk bezig geweest om mijn trailerreactie op te nemen. Mijn 'overall experience' is goed. Het ziet er allemaal erg tof uit en erg nice dat het al over 2 weken uitkomt. De wereld ziet er leuk uit en alle bezigheden op het water (zeilboten, jetskiets etc.) Hoop dat het zwemmen in de zee wordt toegevoegd in een patch voor elke wereld, maar de Sims kennende wordt dat nog even duimen. Maak me wel heel erg druk om de texturen van het bruin worden. Ik denk dat er per outfitcatagorie een texture gemaakt is en als je shirt dan afwijkt van die textuur krijg je een andere huid dan je zou moeten krijgen. (heel ingewikkeld wat ik nu zeg volgensmij :LOL:.

Even wachten tot mijn bankrekening weer gevuld wordt en dan ga ik ook pre-orderen :LOL:
Eat
Sleep
Play Sims
Repeat

iemand1
De Schaduwagent
Badges: 6
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
"Ik was erbij!" Meeting
TOPper van 2016 Hier vanaf het begin

08 Jun 2019, 22:45

Ik vond De Sims 3 Exotisch Eiland en de Sims 2 Castaway wel allebei super leuk, dus misschien ga ik deze ook nog wel kopen!  :)

Ik vind de graphics alleen wel dik tegenvallen haha  :mask: De eilandomgeving en dat water zagen er zó lelijk uit in de trailer haha, om maar te zwijgen van die jaetski's  :LOL:

(Ja heyhey ik kom hier ook nog eens haha)

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

08 Jun 2019, 22:54

Na de trailer en bijkomende informatie ben ik misschien wel een beetje enthousiaster, maar ik sta er nog steeds heel neutraal tegenover. Het ziet er allemaal heel erg leuk uit, maar ik vrees dat een groot deel (zoals o.a. alles in het water en de nieuwe beroepen) zich limiteert tot de nieuwe wereld. Ik weet daarom ook niet of ik hem ga pre-orderen of überhaupt op volle prijs ga aanschaffen. Maar wie weet wordt ik wel aangenaam verrast door nieuwe informatie de komende weken. :P 

(Wow, a wild @
iemand1
 appeared! =O )
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Jur_Simmer
:
De Gulle Gever De 21e Eeuw
Middelbare Scholier Man
De Bonsai

08 Jun 2019, 23:36

fr0zixx schreef:
Oké oké dit ziet er tof uit! Maar jongens... waar blijft studentenleven???  ;(

Eigenlijk elk jaar in november lanceren ze een expensionpack. En omdat iedereen iets met universiteiten wil komt het 100% zeker nog naar de Sims 4. Misschien wel dit jaar in november... 
Eat
Sleep
Play Sims
Repeat

Kympulse
Admin
:

08 Jun 2019, 23:48

3 van de 5 jaren zijn er pakketten uitgekomen in november, dus niet elk jaar. ;) Maar aangezien we een gamepack krijgen eind september / oktober, verwacht dit jaar maar niks in november.

Eiland Leven is de aankomende release en verdient nu alle aandacht. Daarnaast is dit het topic voor De Sims 4 Eiland Leven. ;) Mochten forumleden graag over een universiteit pakket willen verder kletsen? Check dit topic. :)

Ik vraag me trouwens ook af hoe interessant het gaat zijn om dingen in het water te gaan doen. We hebben geen open wereld in De Sims 4. Is het watergebied hetzelfde als de wijk waarin je sim kan rondlopen zoals rond je huis, of is het hetzelfde als een kavel zoals het park?

Leuk je weer terug te zien Dries ( @
iemand1
) :) Waag het niet om weer zo lang niks van je te laten horen :P

MissDiwy
Assistent Moderator
Badges: 12
:
2 Jaar Lid De Wandelende Encyclopedie
De Organisator TOPper van 2018
Coole Creator 1 Jaar Lid

09 Jun 2019, 09:12

De stream terug gekeken was gisteren namelijk niet thuis, het ziet er echt allemaal cool uit

Ja dat is inderdaad interessant om te weten of je ook in de andere werelden in open water kan zwemmen
Ben erg benieuwd naar de informatie die nog gaat komen

Thebajandutch12
Luie Lama
:
Team Instinct De Bonsai
Middelbare Scholier De 21e Eeuw
Man

09 Jun 2019, 18:07

Ik zat echt te springen op mijn stoel! :spring: en zat ook vol verwondering te kijken naar de trailer. =O ik ga hem zeker halen als die uit komt. en ga gelijk zeemeerminnen maken en er meer spelen. heb er echt zin in :zon:
Afbeelding

Kimmetje
Badges: 4
:
De Wisseltrofee 1 Jaar Lid
Middelbare Scholier Vrouw

09 Jun 2019, 20:20

Mij lijkt het pakket wel leuk, maar ik heb nog zo mijn twijfels over een paar dingen. 
Dat er zeemeerminnen/mannen zijn vind ik echt super tof! En alle tropische sferen zijn ook erg leuk, maar ik vraag me af of het ook leuk blijft. En ik ben ook benieuwd hoe de wereld er uit ziet. Als het maar niet zo klein is als Del Sol Vally (krijg wel zo’n idee). Het enige wat ik nog niet snap is dat het een uitbereidingspakket is. Ik had zelf een game pack in gedachten. Dan zijn er wel veel dingen zoals nieuwe bannen, maar toch. 
Maar ik wil nog niet te snel oordelen, dus ik wacht op de let’s plays die komen!
Dus ik ben niet heel erg enthousiast, maar ik vind het wel leuk! (Vooral door de zeemeerminnen en dolfijnen :LOL:)

Kympulse
Admin
:

11 Jun 2019, 17:02

Afbeelding

Zojuist is het embargo vervallen voor EA Play materiaal van De Sims 4 Eiland Leven. Alle Game Changers die aanwezig waren bij EA Play mogen nu hun content online delen.

Maar.. Game Changers die niet aanwezig waren op EA Play kregen toegang tot een privé livestream voor meer informatie en het stellen van vragen. Met alle informatie die ik geleerd heb in deze stream heb ik de twee verslagen geschreven die nu te vinden zijn op onze site!

De Sims 4 Eiland Leven: Onderwaterfoto's, Haaien en een nieuwe 'O Jaa' plek!
Een verslag met informatie over verschillende aspecten van het pakket. Zo vind je er informatie over de drie gebieden van Sulani, vulkanen, watervallen en meer.

De Sims 4 Eiland Leven: Zeemeerminnen
Een verslag met informatie over zeemeersims.

Heb jij nog vragen? Stel ze in dit topic. Wie weet heb ik daar toevallig wel het antwoord op.

Denise
Altijd Online
Badges: 7
:
Kusje erop? TOPper van 2019
Team Mystic Harde Werker
De 20e Eeuw Vrouw

11 Jun 2019, 21:45

Wat tof dat je zo uitgebreid over het nieuwe pakket hebt geschreven! Dankjewel daarvoor @
Kympulse
  :$ 
Het geeft een nog beter beeld van wat er allemaal in zit en voor mij gaat dit het eerste pakket zijn wat ik voor de volle prijs ga kopen :P

Een aantal dingen die ik super tof vindt zijn:
- Het varen en natuurlijk ook zwemmen in het open water in Sulani
- Peuters die in het (ondiepe) water kunnen, echt te schattig :love:
- Dat je beter/sneller kan zwemmen als je fitness level hoger is
- De reacties die je sims kunnen krijgen van zwemmen in zowel het zwembad als de zee
- Broedevenement van de schildpadden (ik ben eens ergens geweest waar dit ook net iets van het strand van het hotel af vaak gebeurde)
- 'Ojaa' in de waterval
- Dat parttime carrières nu niet meer alleen voor tieners zijn!

Qua items ben ik heel erg blij dat we ligbedden en handdoeken gaan krijgen, maar ook de nieuwe ventilator en schommel ben ik blij mee ^^
Life is more fun if you play games~