Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

De Sims 4 Eiland Leven

07 Jun 2019, 19:48

Afbeelding

De Sims 4: Eiland Leven
Uitbreidingspakket

Release: 21 juni 2019 computer | 16 juli 2019 console
Adviesprijs: €39,99

Ga zitten en ontspan
Welkom op Sulani, waar de zon schijnt en de nachten lekker chill zijn. Bevaar de glinsterende wateren in je kano, zwem naar hartenlust en bewonder de omgeving vanaf een waterscooter. Bouw een spectaculair zandkasteel, absorbeer wat zonnestralen en ontmoet zelfs een zeemeermin!

Help mee en verdien geld
Word een natuurbeschermer, houd de stranden schoon en zie de stranden door jouw inspanning mooier worden! Begin aan een carrière in vissen of duiken, of ga bij de strandwacht en bescherm de strandgangers. Geen carrière? Geen probleem! Sims kunnen ook kleine klusjes doen of vissen voor geld.

Verdiep je in de plaatselijke cultuur
Jouw sims kunnen alles ervaren wat de rijke cultuur van Sulani te bieden heeft. Sims kunnen hun nieuwe leefstijl verrijken door het organiseren van een barbecue evenement, leren over lokale verhalen, proeven van lokale delicatessen en door te praten met de voorvaders van het eiland.

Rock de eilandlook
Kleed je sims in tropische outfits, geïnspireerd door zon, zee en strand. Of kleed je aan voor wateractiviteiten zoals snorkelen en zwemmen. Decoreer een rustieke oase met huiselijke objecten en ontstress aan de tiki-bar. Alles is chill (op de nodige zonnebrand na) wanneer je het eilandleven leidt!

Meer informatie?

Meepraten over dit pakket? Log in of maak een gratis account aan door rechtsboven te klikken op registreren! Lid worden is gratis.

Kympulse
Admin
Badges: 20
:
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator
De Organisator I Brought a Friend

Re: De Sims 4 Eiland Leven

07 Jun 2019, 19:56

Vier screenshots van Origin die we in de komende tijd nog in blogs gaan terugzien!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Momenteel niet bereikbaar voor teamlidzaken! ♡ Toch hulp van een teamlid nodig? Vraag het een van mijn medeteamleden.

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

07 Jun 2019, 20:09

Oeeeh, ja, tja, deze zagen we natuurlijk al wel aankomen na al die verkoopsite-leaks, maar nu is het officieel! Ik euuhh, ik vind het wel leuk, geloof ik? Een zonnig eiland en wateractiviteiten zijn eigenlijk wel heel erg welkom in mijn game! ^^

Ik weet dat we in de tropische stemming zijn nu, maar ik ben al meteen heel erg benieuwd hoe Sulani er in de winter uit gaat zien... :love:
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

Gamekitty11
De Feestmeester
Badges: 1
:
Vrouw

07 Jun 2019, 20:18

Mega leuk ik heb er al zin in om het te spelen 

MissDiwy
Assistent Moderator
Badges: 12
:
2 Jaar Lid De Wandelende Encyclopedie
De Organisator TOPper van 2018
Coole Creator 1 Jaar Lid

07 Jun 2019, 20:24

Nu is het officieel wat leuk!
Ik zie een zeemeermin en een dolfijn :hart:
En ik zie ook verbrande sims, ooh ooh

Kympulse
Admin
:

07 Jun 2019, 21:10

Oh, er waren al een tijdje speculaties over dit pakket, al was het naar mijn mening wel elke keer erg magertjes, maar daar zijn dan de eerste screenshots met dank aan Jovan. Het is niet het thema wat hoog op mijn verlanglijstje staat, maar het ziet er zeker wel tof uit! Ik hoop dat dit veel beter en soepeler te spelen is dan De Sims 3 versie was. :zweet:

Tof dat er een nieuwe wereld bij komt. Ik ben benieuwd naar meer screens en hoop dat deze wel een tikkeltje groter is dan Del Sol Valley is. Vooral omdat dit een uniekere wereld is dan Del Sol Valley. Leuk dat er ook lokale dingen in gaan komen. Het geeft mij echt Hawaï vibes en doet mij denken aan de film '50 First Dates' die daar afspeelt. :$

Wat ik wel een beetje jammer vind is dat het kunnen verbranden in de zon, niet een onderdeel was van Jaargetijden. Dat had ik veel logischer gevonden. Ik vind het tof dat het er nu in komt bij dit pakket, maar hierdoor ga ik mij wel afvragen of deze gameplay feature in alle werelden voor gaat komen, of alleen in Saluni. :/

Ook blij met de nieuwe kapsels! :love:

Voor iedereen die het jammer vind dat het nu niet het Universiteit pakket is geworden. Die gaat heus nog wel komen. Elke SimGuru heeft het studentenleven meegemaakt om uiteindelijk bij Maxis te kunnen werken. Dus zo'n belangrijke levensfase wordt echt niet overgeslagen. Maar zo'n pakket gaan ze ook echt niet uitbrengen wanneer de zomervakantie in Amerika nu net een paar weken is begonnen :P
Momenteel niet bereikbaar voor teamlidzaken! ♡ Toch hulp van een teamlid nodig? Vraag het een van mijn medeteamleden.

Thebajandutch12
De Weerwolf
Badges: 5
:
Team Instinct De Bonsai
Middelbare Scholier De 21e Eeuw
Man

07 Jun 2019, 21:49

dit zag ik al aankomen maar jeetje wat een mooie wereld!! ben echt benieuwd of je ook een zeemeermin kan worden met je sim lijkt me wel leuk. als ik de tekst zo lees vind ik wel een beetje tegenvallen, maar morgen zien we meer dus ben benieuwd!
Afbeelding

Froos
Hilarisch
Badges: 4
:
Coole Creator TOPper van 2019
De Fotograaf TOPper van 2018

07 Jun 2019, 22:02

Wow! Het is dus echt! :O Ik zat de speculaties ook al een tijdje in de gaten te houden over een tropisch eiland! Jaaaaaaa :love:
Ik ben er heel blij mee. Eindelijk meer water activiteiten, helaas geen woonboten zie ik, maar dat geeft niet.
Kom maar op met Sulani ;P

Denise
Luie Lama
Badges: 6
:
TOPper van 2019 Team Mystic
Harde Werker De 20e Eeuw
Vrouw De Bonsai

07 Jun 2019, 22:19

Super leuk! Ook ik hoop wel dat de wereld inderdaad wat groter gaat worden dan Del Sol Valley. 
Ik vind het heel leuk dat er 3 nieuwe beroepen bij gaan komen ^^
En als laatste wil nog even zeggen: DOLFIJNEN!  :love:
Life is more fun if you play games~

Jur_Simmer
Agressieve Ondernemer
:
De Gulle Gever De 21e Eeuw
Middelbare Scholier Man
De Bonsai

07 Jun 2019, 23:02

Het is dus toch waar! Wat is dit tof! Ik heb heel veel zin in het pakket. Wat er nu op internet rond speelt is dat de release al over 3 weken moet zijn...

Waar ik als eerste na keek was dat nieuwe zwempakje van de peuters :LOL:

Zie nu wel dat de kleur van de huid niet overeen komt met de kleding die Sims aanhebben. Ik hoop dat de huidskleur zich aanpast aan de kleding en dat er geen paar texturen zijn gemaakt voor waar op het lichaam een Sim bruin kan worden. Denk ook, toen ze een jaar geleden begonnen met dit pakket, dat ze besloten hebben om verbranden enzo bij dit pakket te doen en niet bij jaargetijden. Vind verbranden dan toch meer hierbij passen... ben benieuwd hoe alles samenwerkt met jaargetijden.

Vind de naam wel echt bij de Sims 4 passen ook al vind ik het zelf niet echt mooi klinken. 
Eat
Sleep
Play Sims
Repeat

Kympulse
Admin
:

07 Jun 2019, 23:39

Ik zat ook al naar dat meisje te kijken die verbrand was, maar ik denk eigenlijk dat ze eerst een tankini of topje aan had met zonnebril en toen verbrand is geraakt, en ze op deze foto nu iets anders aan heeft, waardoor je goed kunt zien dat ze verbrand is.

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

08 Jun 2019, 00:17

Ik vraag me af of het verbranden echt zo 'gedetailleerd' zal gaan of dat het random patronen op de huid zullen zijn.. Ik denk eerder het laatste, maar wie weet. :O
Edit: Ooh, misschien is het wel gebaseerd op de categorie van het kledingstuk. In dat geval zou het best vaak overeenkomen.

Hnnng, ik ben heel erg benieuwd naar meer van die wereld... Hopelijk heeft die inderdaad een redelijke omvang...
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

08 Jun 2019, 08:34

Hmmmm... oké. Het ziet er allemaal heel leuk en aardig uit, maar ik kan niet zeggen dat ik heel enthousiast ben? Eerder neutraal.
Ik ben benieuwd naar hoe de verschillende grote onderdelen gaan uitpakken. Eerst zien, dan geloven.
Dus kom maar op met die trailer en officiële aankondiging. :P

De zeermeersims zijn wel cool though! Meer bovennatuurlijkheden zijn altijd goed.
Hopelijk zijn ze goed uitgewerkt en interessant om mee te spelen. :F 
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

fr0zixx
De Basisspeler
Badges: 6
:
2 Jaar Lid TOPper van 2019
De Fotograaf TOPper van 2018
1 Jaar Lid TOPper van 2017

08 Jun 2019, 13:22

Oké oké dit ziet er tof uit! Maar jongens... waar blijft studentenleven???  ;(

Jur_Simmer
Agressieve Ondernemer
:
De Gulle Gever De 21e Eeuw
Middelbare Scholier Man
De Bonsai

08 Jun 2019, 21:23

Oke De Sims 4 Eiland Leven komt dus voor pc/mac op 21 juni
Op 16 Juli voor console

Het accessoires pakket is de Sims 4 Moschino
(vind ik een beetje een tegenvaller), maar we krijgen dan wel een nieuwe carrière 

En het Gamepack (correct me if i'm wrong) is iets van Hall of magic (en komt deze herfst)
Eat
Sleep
Play Sims
Repeat