Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

Geef jouw mening over De Sims 4

14 Jan 2020, 22:17

Afbeelding

EA vraagt opnieuw feedback met een survey met nieuwe vragen!

Velen simmers geven graag hun mening en feedback over De Sims 4. SimGuruFrost heeft daarom samen met het ontwikkelingsteam en het 'The Sims' merkenteam gewerkt aan een survey met nieuwe vragen. Deze vragen gaan over potentiële features en veranderingen voor de toekomst van De Sims 4.

Survey invullen? Klik dan hier!

MissDiwy
Moderator
Badges: 15
:
De Wisseltrofee De 365
De Simmaking Expert 2 Jaar Lid
De Wandelende Encyclopedie De Organisator

Re: Geef jouw mening over De Sims 4

15 Jan 2020, 10:28

Deze keer is het wel veel uitgebreider en hint naar leuke dingen voor dit jaar hopelijk ;)
Ik heb mijn mening gegeven :D

Kanarie123456789
De Strever
Badges: 2
:
1 Jaar Lid De Verzamelaar

15 Jan 2020, 12:33

ik ben echt blij met deze enquête! er zitten leuke dingen bij. ik hoop dat rodelen een spelonderdeel wordt, want dat brengt echt herinneringen op van mijn familievakanties in Oostenrijk  

Jur_Simmer
Altijd Online
Badges: 9
:
"Ik was erbij!" Meeting
1 Jaar Lid Kusje erop?
De Gulle Gever De 21e Eeuw

15 Jan 2020, 20:07

Ik heb hem ook ingevuld. Voor de drie pakketten die meer content mogen hebben heb ik Honden & Katten, Jaargetijden en Eiland Leven ingevuld.

Hoop dat ze bij Honden & Katten gewoon een interface maken om te zien hoe oud je hond of kat is, wat zijn eigenschappen zijn etc. Natuurlijk zou ik graag de dieren willen besturen (zonder een mod). 
Jaargetijden heb ik toegevoegd omdat ik het leuk zou vinden dat als het een tijdje sneeuwt en vriest dat zwembaden en rivieren/meren bevriezen en je daar kunt schaatsen EN zwemmen als het zomer is. En natuurlijk dat zonnen terug komt. Niet alleen in Sulani op een handdoekje. Gewoon zodra je buiten komt. Ze kunnen daarvoor dezelfde codes gebruiken als bij vampieren. Zodra je buiten komt begint begin je langzaam te kleuren. En het is natuurlijk afhankelijk waar je bent, wat voor een weer het is en de andere factoren die ook al bij Eiland Leven zaten. 
Eiland Leven vond ik zelf erg saai. Dus ik hoop dat het duiken wordt verandert. Zoals een beetje in de sims 3. En misschien wel het idee van het resort erin doen, dat zou perfect passen.

Ben benieuwd welke pakketten van jullie wel een update mogen krijgen.
Eat
Sleep
Play Sims
Repeat

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

29 Apr 2020, 18:05

Er is een nieuwe interessante survey die je deze week kunt invullen! Laat jouw mening horen!

Klik hier om naar de survey te gaan!