ThePaperSim
Grafisch Moderator
Auteur
Badges: 13
:
De Verzamelaar De 365
De Fotograaf De Wandelende Encyclopedie
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid

De Sims 4 Star Wars: Journey to Batuu

02 Aug 2020, 11:42

Afbeelding

De Sims 4: Star Wars: Journey to Batuu
Game Pack

Release: 8 september 2020 computer en console
Adviesprijs: €19,99

Ervaar de rand van de melkweg
Je Sims zijn absoluut niet meer in hun vertrouwde omgeving. Van de Millennium Falcon tot de roerige cantina en de unieke uitdossing van Batuu, Sims zullen omringd worden door de iconische beelden en geluiden uit Star Wars™. Maak een praatje met de buitenaardse locals om echt te begrijpen waarom Batuu zo'n unieke planeet is. Als je Sim naar huis terugkeert, neem dan nieuwe decoraties en recepten geïnspireerd op je reizen mee, speel een botje Sabacc of geen een speelse lichtzwaardtraining.

Schrijf jouw Star Wars™ verhaal
Het Verzet, de First Order en de Schurken vechten om de macht in Batuu, maar de acties van jouw Sim zullen bepalen wie daar uiteindelijk in slaagt. Terwijl Sims uitdagingen en speciale missies uitvoeren, laat jij het machtsoverwicht omslaan. Jouw invloed verandert niet alleen de wereld, maar ontgrendelt ook beloningen als toegang tot starfighters, nieuwe outfits en kritieke missies op Batuu. En wie weet? Misschien vind je wel die ene speciale Batuaan of Batuaanse!

Speel met iconische personages
Het voltooien van missies levert je Sim reputatiepunten op en naarmate je ze verzamelt, kom je steeds dichter bij het ontmoeten van de factieleiders op Batuu. De mogelijkheden veranderen op basis van de acties van jouw Sim. Kies je ervoor om Kylo Ren te ondersteunen bij zijn jacht op het Verzet of sluit jij je aan bij Rey en Vi Moradi in hun gevecht tegen de First Order? Welk pad je Sim ook kiest, Hondo Ohnaka en zijn Schurken zijn altijd in de buurt als je een paar extra galactic credits nodig hebt.

Bemachtig je eigen lichtzwaard en droïde
Verken Batuu om kyberkristallen en heften te vinden voor het meest begeerde Star Wars™-artefact: een lichtzwaard. Verzamel elk onderdeel om je eigen zwaard samen te stellen en nodig dan andere Sims uit voor lichtzwaarduitdagingen! Of bezoek het Droïdedepot en koop je eigen droïde om je tijdens je avonturen bij te staan... en schakel hier en daar wat Sims uit. Je kunt je droïdemaatje zelfs mee terug naar huis nemen, zodat je altijd gezelschap op feestjes hebt!

Meer informatie?

↬ Begin augustus begon de speculatie omtrent dit pakket door een gelekt icoontje. Originele post:
In april dit jaar deelde het Sims team een '6 Maanden Roadmap' waarbij ze aankondigden dat ze in die 6 maanden een nieuw Uitbreidingspakket, een nieuw Accessoirespakket en een nieuw Gamepack zouden uitbrengen. Die uitbreiding bleek Ecologisch Leven, en het Accessoirespakket is natuurlijk het net uitgebrachte Uitgebreid Breien. Maar dan komt er nog een tot nu toe onbekende Gamepack aan!

En per ongeluk hebben we al een eerste kijkje naar het icoontje daarvan gekregen!

Op de officiële website heeft De Sims een uitgebreide uitleg over hoe je mee moet doen met de 'Spark'd Challenges'. (klik hier)
Een van de screenshots laat het startscherm van het spel zien, inclusief de collectie met pakketicoontjes.

Afbeelding

Maar als je goed kijkt staat er een onbekend negende icoontje bij de Gamepacks! 
Het is natuurlijk nog speculatie, maar hoogstwaarschijnlijk is dit dus het icoontje voor het aankomende Gamepack.

Afbeelding

Laat het speculeren beginnen! :F 

EDIT:

Dit stukje uit het artikel over de 6 Maanden Roadmap slaat op het nieuwe Gampack:

Een andere groep binnen ons team concentreert zich momenteel op ons volgende Game Pack. Dit pack is een belangrijke primeur voor ons en we zijn allemaal super enthousiast om het later dit jaar met jullie te kunnen delen.

Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Jur_Simmer
Altijd Online
Badges: 9
:
"Ik was erbij!" Meeting
1 Jaar Lid Kusje erop?
De Gulle Gever De 21e Eeuw

Re: De Sims 4 Gamepack 9 - icoon gelekt!

02 Aug 2020, 12:54

Ik mag hopen dat dat niet het icoontje wordt van het pakket..... Van elk pakket is het icoontje een hele goede samenvatting van wat er eigenlijk nieuw is.... Maar van deze?

Als ik zo terugdenk aan de enquêtes van de afgelopen tijd gok ik zo dat het iets met wintersport te maken kan hebben of iets met occulte sims.  Hopen dat het leuk wordt!
Eat
Sleep
Play Sims
Repeat

Kympulse
Admin
Badges: 23
:
Meeting Manager De Verzamelaar
De Simmaking Expert 2 Jaar Lid
De Magnifieke Simmaker De Fanatieke Filmer

02 Aug 2020, 12:54

Toen ik hoorde dat het nieuwe gamepack icoon gelekt was, was ik meteen nieuwsgierig. Maar.. nu ik kom kijken en zie wat het is... Geen flauw idee :LOL:

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Auteur
:
De Verzamelaar De 365
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid

02 Aug 2020, 13:40

Ik heb deze quote ook toegevoegd aan de hoofdpost, maar dit hebben ze ons al over het pakket verteld:
Een andere groep binnen ons team concentreert zich momenteel op ons volgende Game Pack. Dit pack is een belangrijke primeur voor ons en we zijn allemaal super enthousiast om het later dit jaar met jullie te kunnen delen.

Op Twitter zie ik heel veel simmers die ervan overtuigd zijn dat het met de ruimte te maken heeft. Ruimtereizen, nederzetting(en) op andere planeten. En ik kan dat ook wel in het icoontje zien; de bolletjes zouden andere planeten/manen/hemellichamen kunnen zijn, de witte dingen op de 'voorgrond' onderdeel van het landschap of de ruimte-kolonie.

Maar... het kan echt van alles en nog wat zijn. :LOL:
Zoals @
Jur_Simmer
 zegt is elk icoontje een goede weergave van wat er in het pakket zit. Maar deze is dus totaal niet duidelijk. :')

(Ook ben ik een beetje geïrriteerd over het feit dat nu de achtergrond in blauwe kleur is, wat niet erg matcht met de 'regels voor icoontjes' die zie normaal gebruiken.)
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Froos
Sociaal Konijn
Badges: 8
:
De Verzamelaar 2 Jaar Lid
De 365 1 Jaar Lid
Coole Creator TOPper van 2019

02 Aug 2020, 22:19

Het icoontje in HD kwaliteit
Afbeelding

Had de planeet Batuu uit Star Wars niet 3 zonnen? De grote bomen versteende daar in grote rotsen :hmph:
Zal het iets met Star Wars te maken hebben? :O

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Auteur
:
De Verzamelaar De 365
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid

02 Aug 2020, 22:42

Let wel op: die HD versie is nagemaakt door een fan, niet officieel :funny: ( @ Millow____ op Twitter )

Ik zag ook veel Star Wars voorbijkomen op Twitter. Al heb ik vrij weinig verstand van die films, dus ik heb geen flauw idee. :LOL: 
Wel heeft De Sims natuurlijk al een samenwerking met Star Wars, want we hebben de kostuumes én Baby Yoda in het spel.
Ook spreken ze over een 'belangrijke primeur', dus wie weet gaat het om een grote samenwerking tussen Star Wars en De Sims.
Dus het is niet alsof een Star Wars connectie helemaal uit het niets komt...

Ik weet het zelf nog steeds niet. Misschien wacht ik de komende leaks of trailers wel gewoon af.
Straks stel ik mezelf teleur met hoop op het ene of andere pakket. :P 
Afbeelding

Kympulse
Admin
Badges: 23
:
Meeting Manager De Verzamelaar
De Simmaking Expert 2 Jaar Lid
De Magnifieke Simmaker De Fanatieke Filmer

03 Aug 2020, 00:51

Hmmm.. Ik weet niet of ik gelukkig wordt van een gamepack wat in het teken staat van Star Wars... Niet mijn ding!

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

03 Aug 2020, 12:18

Eindelijk weer eens heerlijk speculeren! :F

Ik ben niet heel bekend met Star Wars (ik weet het - schandalig... :zweet: ) maar naast het feit dat er al Star Wars prullaria in het spel aanwezig is, is EA op het moment ook uitgever van games met de Star Wars IP. Dat het een "belangrijke primeur" is geloof ik wel, aangezien EA wat goed te maken heeft met Disney na de ramp die Star Wars Battlefront 2 was. Dat was vast niet wat ze met die zin bedoelden, maar dat is hoe ik het zie. :LOL:

Voordat ik de berichten hier gelezen had en zonder Star Wars kennis deed het icoon mij in ieder geval denken aan iets met aliens vanwege de "lichtstraal" die vanuit de ruimte over de stad schijnt. :geek:

Op zich moedig ik nieuwe ideeën aan, maar zijn aliens en ruimtevaart / sci-fi-thema's niet iets waar ik in de Sims op zit te wachten. We zullen zien...
Lees ≡HORIZON≡ | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

fr0zixx
Holle Bolle Gijs
Badges: 7
:
Kusje erop? 2 Jaar Lid
TOPper van 2019 De Fotograaf
TOPper van 2018 1 Jaar Lid

03 Aug 2020, 12:57

hmmm, don't get me wrong, i like star wars, maar ik heb het niet per sé nodig in de sims... echt niet nog meer sci-fi etc. etc. dat zit imo al voldoende in strangerville.  :LOL: maar we zullen zien! ik ben benieuwd!

Isja
De Koffiemuts
Badges: 2
:
Kusje erop? De Bonsai

03 Aug 2020, 18:51

Hmmm... het doet mij ook denken aan iets buitenaards/futuristisch, want ik vind het lijken op drie manen en een soort alienschip straal achter een stadje. Niet per se helemaal mijn ding als dat inderdaad het thema is, maar we zullen zien! Ben erg benieuwd wat het uiteindelijk blijkt te zijn.
Bouwtopic: Isja's bouwsels

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Auteur
:
De Verzamelaar De 365
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid

26 Aug 2020, 17:22

De Sims heeft zojuist via Twitter laten weten dat het volgende Game Pack morgen tijdens een livestream op Gamescom wordt aangekondigd!

Afbeelding

De livestream is (als het goed is) om 20:00 te volgen op YouTube via DEZE LINK.
Afbeelding

fr0zixx
Holle Bolle Gijs
Badges: 7
:
Kusje erop? 2 Jaar Lid
TOPper van 2019 De Fotograaf
TOPper van 2018 1 Jaar Lid

Re: De Sims 4 Gamepack 9 - icoon gelekt + aankondiging op Gamescom!

26 Aug 2020, 20:21

oohh ik ben zo benieuwd!

Matcha
Hoofd Moderator
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob

26 Aug 2020, 21:12

Oh, het is weer tijd voor Gamescom, leuk! :geek: Het was leuk om er in Keulen bij te zijn (6 jaar geleden alweer =O ) maar met een livestream kun je tenminste alles bekijken zonder uren in de rij te hoeven staan. Geen goodies though, dat dan weer niet. :argh:

Ik ben heel benieuwd naar wat het thema nou gaat zijn. Star Wars lijkt me een grote kanshebber, maar ik zag op Twitter net ook iets showbizz-gerelateerds voorbij komen op basis van het icoontje en de "showbizzman" in het pak uit deze korte trailer. De "UFO-straal" zou ook een schijnwerper op de stad kunnen zijn... Hmmm... Maar aan de andere kant zou dat niet bepaald een primeur zijn voor De Sims aangezien we al meerdere pakketten over showbizz hebben. :lezen:

Froos
Sociaal Konijn
Badges: 8
:
De Verzamelaar 2 Jaar Lid
De 365 1 Jaar Lid
Coole Creator TOPper van 2019

27 Aug 2020, 19:01

Zelf denk ik iets buitenaards, misschien met het thema starwars want we hebben ook al wat starwars kostuums en kapsels in de sims. Iets futuristisch kan ook. Maar dit zijn niet echte primeurs vind ik. In de sims3 had je namelijk de buitenaardse wereld Lunar Lakes (kon je kopen uit de store) en de laatste EP was vooruit in de tijd wat over de toekomst ging.

Eerlijk gezegd zit ik niet op iets buitenaards te wachten. We hebben Sixam al (EP Aan het werk). Dus ik ben heel benieuwd wat het wordt :O

Matcha
Hoofd Moderator
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob

27 Aug 2020, 20:01

De livestream is begonnen! :geek: