Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

De Sims 4 Klein Wonen Accessoirespakket

07 Jan 2020, 17:07

De Sims 4: Klein Wonen
Accessoires Pakket

Release: 21 januari 2020 computer | 4 februari 2020 console
Adviesprijs: €9,99

Bouw jouw kleine ruimte
Verklein de stulpjes van je Sims met deze gloednieuwe woonkavel die tal van leuke uitdagingen en unieke voordelen voor je Sims biedt als zij tegemoetkomen aan de eisen van hun piepkleine woonomgeving.

Maximaliseer je mini
Haal alles uit de beperkte ruimte voor je Sims met de opklapbedcombinatie. Dit mediumgrote meubel bestaat uit een tweezitter die aan een grote opbergruimte is bevestigd.

Zorg voor wat gezelligheid
Pas de kleine huizen van je Sims aan met ruimtebesparende combovoorwerpen, zoals de alles-in-één stereo, tv en boekenplank, plus strakke meubels met een opvallend kleurdetail.

Kies voor een comfortabele stijl
Steek je Sims in comfortabele nieuwe CES-voorwerpen, zoals een overhemd of coltrui, die hun gezellige levensstijl benadrukken.

Meer informatie?

XxRockyyxX
Illustere Illustrator
Badges: 7
:
1 Jaar Lid Kusje erop?
TOPper van 2019 Middelbare Scholier
De 21e Eeuw Vrouw

Re: The Sims 4 Klein Wonen Accessoirespakket

07 Jan 2020, 17:19

Ik ben zo blij met dit pakket. Ik zag het niet aankomen, maar het lijkt me geweldig.
Ik probeer zo actief mogelijk te zijn op het forum

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

07 Jan 2020, 17:27

Afbeelding
Droom groots, bouw klein met De Sims 4 Klein Wonen

We hebben groot nieuws over piepkleine woningen.

Iedereen weet dat Tiny Houses veel meer is dan een trend—het is een levensstijl. Het is ecologisch, minder duur en stukken gezelliger dan op een groot oppervlak te wonen, dus het is tijd voor je Sims om deze nieuwe manier van wonen in stijl te vieren. Daarom introduceren we het fantastische De Sims™ 4 Klein Wonen!

Kleine huizen, grote dromen

Daag jezelf uit om te bouwen met een sterk verminderde voetafdruk van 100 tegels op een klein woonkavel om speciale bonussen voor je Sims te ontvangen. Naast vriendelijkere rekeningen zijn kleinere ruimtes ideaal voor het aanmoedigen van opbloeiende relaties en heb je voldoende ruimte over voor een tuin. Strijd tegen je vrienden om het snoezigste kleine huis te bouwen voor de ultieme opscheprechten.

En dan nu… het opklapbed

Jullie vroegen, wij leveren. Voer tal van grappen en grollen uit met deze multifunctionele ruimtebespaarder, zorg alleen dat je Sims niet vast komen te zitten als je het bed weer opklapt! Gelukkig geeft hij je voldoende ruimte voor andere activiteiten, en als je ‘m combineert met het boekenplank/stereo/tv combo-meubel, zijn de mogelijkheden eindeloos.

Knusse breisels!

Geniet van tal van nieuwe CES-voorwerpen, zoals heerlijke warme truien voor ultiem comfort in koud en rillerig weer. Je Sims zullen heel relaxt zijn in deze knusse kleding en accessoires… misschien zelfs een beetje te relaxt.

We hebben nog veel meer in petto dus bereid je voor op De Sims 4 Klein Wonen, dat op 21 januari 2020 naar PC en Mac komt, en op 4 februari 2020 (de 20e verjaardag van De Sims!) naar Playstation®4 en Xbox One.

Jur_Simmer
De Weerwolf
:
1 Jaar Lid Kusje erop?
De Gulle Gever De 21e Eeuw
Middelbare Scholier Man

07 Jan 2020, 18:46

En ineens, bam, een accessoires pakket. Die zag ik echt niet aankomen. Heb niets gezien of gelezen. Ineens was het er gewoon.

Maar de trailer ziet er erg tof uit. Denk wel dat deze voor nieuwe en leuke momenten gaat zorgen. Heb ook wel zo'n gevoel dat dit pakket hoog op de lijst gaat eindigen bij mij!

Zie nu trouwens al die reacties onder de video van The Sims. Het zou inderdaad de perfecte tijd zijn geweest om wenteltrappen, ladders en stapelbedden toe te voegen aan de game. Maar blijkbaar zit dat er allemaal niet in. Tenminste, we weten het nog niet zeker. Misschien in een patch update voor het pakket? Wie weet.
Afbeelding

Kanarie123456789
De Koeplant
Badges: 1
:
De Verzamelaar

Re: De Sims 4 Klein Wonen Accessoirespakket

07 Jan 2020, 21:21

Ik ben echt fan van die opklapbedden! mis ze uit de sims 3 universiteit

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

07 Jan 2020, 22:22

Oh, ik was zo benieuwd waar EA nu mee zou gaan komen! Ik vind dit een mooie eerste pack van het jaar. Alle standaard packs hebben we nu gehad dus ik ben ook erg benieuwd wat er later dit jaar nog gaat volgen.

Trailer ziet er tof uit en ik ben blij. Maar het ging wel heel snel. Kan niet wachten om het pack zelf te hebben en te zien hoe alles is! ^^

ZoraisKoekoek
De Feestmeester
Badges: 3
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Hier vanaf het begin

08 Jan 2020, 13:05

Jaaaaaaaaa je kan mij hier zo blij mee maken! Wat leuheeuk!

Froos
Magere Hein
Badges: 6
:
De 365 1 Jaar Lid
Coole Creator TOPper van 2019
De Fotograaf TOPper van 2018

09 Jan 2020, 20:40

Wat goeeeeed! dat er alweer een SP aankomt. Had ik niet verwacht. Leuk dat die uitklapbedden weer komen :D
Wel jammer dat er geen wenteltrappen en stapelbedden in zitten. Dit pack was het juiste moment daarvoor.
Maar ik las vandaag ook dat er in die week een patch uitkomt. Misschien in die patch? (A)

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

09 Jan 2020, 20:52

Ik weet toevallig van stapelbedden dat SimGuruGraham ooit heeft gezegd dat het budget van een accessoirespakket te klein is om stapelbedden te realiseren. Geen idee hoe het budget van patchcontent is, maar anders mogen ze de stapelbedden van mij gerust in elk toekomstig random gamepack of uitbreidingspakket gooien hoor :LOL:

Jur_Simmer
De Weerwolf
:
1 Jaar Lid Kusje erop?
De Gulle Gever De 21e Eeuw
Middelbare Scholier Man

10 Jan 2020, 15:50

Er komt deze maand geen Maxis Monthly, maar wel een update.
Ik denk dan niet dat er dan (veel) nieuwe spullen komen, alleen bug fixes enzo.
Hopelijk wel iets nieuws, maar denk dat de kans klein is.
Afbeelding