• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

joeymax1
De Oliebol

Re: De Sims 4 StrangerVille

26 Feb 2019, 16:37

het komt dus eerder dan verwacht?????? : :O
Hey ik zit al een tijdje op dit forum ik help graag mensen met problemen en ze op te lossen en natuurlijk hou ik van sims waarom zou ik anders op dit forum zijn lol als er vragen zijn help ik graag

Kympulse
Admin
Badges: 21
:
De Wisseltrofee 2 Jaar Lid
De Magnifieke Simmaker De Fanatieke Filmer
Coole Creator De Organisator

26 Feb 2019, 16:38

Waarschijnlijk, maar dan gaat het maar om 30 minuten hoor :LOL:
Afbeelding

Jur_Simmer
De Schaduwagent
Badges: 4
:
De 21e Eeuw Middelbare Scholier
Man De Bonsai

26 Feb 2019, 17:09

Zat net bij de stream van de Sims Community, hij zei dat het koopbaar was vanaf half en pas te spelen 'It rolls out on 7 PM' is om 19 uur. Maar kan het ook verkeerd begrepen hebben, ze zijn meestal nogal stipt met lanceringen, dus waarom zouden ze dit dan een half uur eerder doen?

Edit: op Origin staat nu het volgende: Releasedatum: 26 februari 2019 18:30 CET
Pack komt dus toch een half uur eerder uit!
Eat
Sleep
Play Sims
Repeat

Kympulse
Admin
:

26 Feb 2019, 17:52

Waarom ze dat zouden kunnen doen is omdat die gamepack wereldwijd tegelijkertijd uitkomt. Nou zijn er dan wat simmers die op dat tijdstip op school, werk of in bed liggen. Maar alsnog wordt Origin dan overbelast. Dus dat je het een half uur voordat het uitkomt kan kopen verdeelt de last in de webshop ;)

Wel fijn dat het nu bekend is dat het pakket een half uur eerder uit is. Ik heb vaak genoeg het nieuws moeten doen en om half 7 zit je dan nog niet klaar :P
Afbeelding

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

26 Feb 2019, 18:49

Afbeelding

De Sims 4 StrangerVille is vanaf nu verkrijgbaar!

Koop de nieuwe gamepack op Origin!

Jur_Simmer
De Schaduwagent
Badges: 4
:
De 21e Eeuw Middelbare Scholier
Man De Bonsai

26 Feb 2019, 21:01

Ik heb al een beetje kunnen spelen met het pakket. Het is echt heel goed uitgedacht. Hieronder heb ik een heel erg mooi plaatje genomen, maar omdat dit een grote spoiler is voor het verhaal heb ik het even verborgen. Klik op 'spoiler' om het te zien.

Spoiler!
 Afbeelding

Succes met spelen allemaal!
Eat
Sleep
Play Sims
Repeat

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

26 Feb 2019, 22:58

De Sims 4 StrangerVille is nu uit. Sommigen van jullie willen vast graag vorderingen delen, maar niet iedereen wil deze zien om de kans te hebben zelf het geheim te ontdekken.

Daarom de volgende tips:

• Algemene informatie mag nog steeds gedeeld worden in dit topic. Daar is dit topic voor. Alles wat met het verhaal en geheim te maken heeft onder de spoiler feature plaatsen.
  • Voor vorderingen van je eigen spel: Maak een nieuw apart eigen StrangerVille topic aan in De Sims 4 Bibliotheek (voor verhalen/let's play series) of De Sims 4 Fotoalbum (voor plaatjes) zodat leden zelf kunnen bepalen of ze dat topic willen openen en de spoilers willen zien.
    • In deze topics hoef je geen spoiler feature of waarschuwingen te gebruiken, maar laat aan de topictitel wel zien dat het om StrangerVille content gaat.
  • Heb je een topic in de Bibliotheek en/of Fotoalbum subforum die niet specifiek over StrangerVille gaat, maar wil je daar er wel iets in over delen. Denk bij plaatjes dan aan de spoiler feature en geef bij een nieuw deel van een verhaal bovenaan een spoiler waarschuwing!
  • Gebruik in algemene creatietopics zoals Maffe Momenten en Proud to be Fout de spoiler feature. Op die manier kunnen leden rustig door het topic bladeren en zelf kiezen of ze een spoiler willen openen of niet.
  • De spoiler feature is niet nodig voor:
    • … losse video's in het YouTube topic, maar let er op dat de titel en de thumbnail niks verklapt!
    • … bij plaatjes die niks verklappen van het geheim / onderzoek / verhaallijn.  

Afbeelding

Met deze tips willen wij leden de gelegenheid geven om hun leuke ervaringen te delen, maar ook leden de kans gunnen zelf het geheim te ontdekken (A)

Kympulse
Admin
:

27 Feb 2019, 14:12

Wat ben ik blij dat we een spoiler feature hebben! ^^
Afbeelding

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

27 Feb 2019, 21:31

DE SIMS 4 STRANGERVILLE IS BINNEN

Tijd om op onderzoek uit te gaan. Als je durft!

De Sims™ 4 StrangerVille is nu verkrijgbaar op PC en Mac en dat roept de volgende vraag op: sta jij te springen van opwinding om dit mysterie op te lossen? Laten we een kijkje nemen hoe jouw Sims een aantal griezelige aanwijzingen kunnen ontgrendelen.

Afbeelding

Wat StrangerVille nou toch is?
Een rustig woestijnstadje met een diep en duister geheim. Een geheim dat jouw Sim kan onthullen! Sims gedragen zich om onbekende redenen nogal vreemd in dit onheilspellende stadje. Is er een samenzwering? Zal een ogenschijnlijk vreemde kracht bezit nemen van je Sim? In dit pack zul je bizarre planten tegenkomen, handelingen uitvoeren met raadselachtige apparaten en het verhaal van een geheim lab onthullen.

Hoe Sims het mysterie op kunnen lossen?
Om te beginnen moet je ze met de juiste spullen uitrusten. Woestijnoutfits, legeruniformen en zelfs een geheim agent-uitrusting zullen je Sim daarbij helpen. Ga vervolgens op onderzoek uit in StrangerVille waar je Sims te maken krijgen met vreemd weer, griezelige stadsmensen, bizarre planten, interessant bewijsmateriaal en meer. Verzamel bewijs met behulp van nieuwe voorwerpen, met een afluisterapparaat kun je Sims bijvoorbeeld geheime informatie ontfutselen, en stel een zaak samen om het geheime lab binnen te komen. Maar wat bevindt zich in dat lab? En waarom? En hoe? Jouw Sim heeft antwoorden nodig.

De rest is aan jou en je Sim. Succes, Simmer. Oh, nog één ding. Zorg. Dat. Je niet geïnfecteerd raakt.

Of er een stripverhaal is over dit pack?
Jazeker! Goed dat je het vraagt. Klik hier voor een unieke, gruwelijk-fantastische stripverhaalserie over StrangerVille, dat in vier delen verschijnt. Veel plezier met lezen! Voeg smiley-emoji toe.

Duik vandaag nog in deze zonderlinge wereld!

Denise
De Strever
Badges: 6
:
TOPper van 2019 Team Mystic
Harde Werker De 20e Eeuw
Vrouw De Bonsai

27 Feb 2019, 22:20

'Voeg smiley-emoji toe.'  :?:
Life is more fun if you play games~

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

18 Mar 2019, 18:42

Lees deze tips en trucs voor StrangerVille

Als je niet precies weet waar je moet beginnen, begin dan hier.

StrangerVille. StrangerVille! STRANGERVILLE!
Simmers, we hopen dat jullie ontzettend veel plezier beleven aan het geheimzinnige mysterie in De Sims 4 StrangerVille.* Misschien zijn jullie er gelijk ingedoken om de nieuwe wereld te verkennen en relaties op te bouwen met de militairen.
Misschien hebben jullie de wetenschappers in de bibliotheek al ontmoet of wat spullen gekocht in het curiosawinkeltje.
Of misschien heb je geen idee waar ik het over heb.
Als jij dat bent, Simmer, dan zit je hier helemaal goed! Hier zijn vijf essentiële tips en trucs die je Sim bij het verkennen van dit geheimzinnige woestijnstadje helpen.

Afbeelding

1. Waar is het geheime lab van StrangerVille?
– Om naar het geheime lab in StrangerVille te reizen, ga je naar het kaartscherm en klik je op de toets ‘M’. Het geheime lab bevindt zich in de linker bovenhoek van de StrangerVille-wereld.
2. Hoe los ik het mysterie van StrangerVille op?
– Open eerst het doelpaneel rechts onderaan in de buurt van de behoeften- en carrièrepanelen.
– Als het StrangerVille-mysteriedoel niet is geselecteerd, klik je op het sterretje om een nieuw doel te kiezen.
– Volg het StrangerVille-mysteriedoel en het leidt je door alle taken die je uit moet voeren om het mysterie van StrangerVille op te lossen.
3. Waar is het curiosawinkeltje?
– Het curiosawinkeltje ligt vlak bij het woonwagenkamp in StrangerVille Plaza. Hou je ogen open voor een vreemd uitziend kraampje. Bovenop staat een levensgrote schedel van een koeienplant. Griezelig!
4. Waar vind ik wetenschappers?
– Wetenschappers hangen meestal rond in de plaatselijke bibliotheek van StrangerVille.
5. Waar vind ik militairen?
– Militairen hangen meestal rond in de plaatselijke bar van StrangerVille.

We hopen dat jullie veel plezier beleven aan dit zonderlinge pack! 
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7